Becherovka Lemond oslaví 2 mil. prodaných litrů. Vyrobí speciální lahve


Druhá Becherovka v historii

Becherovka Lemond byla uvedena na trh po 201 letech od vzniku Becherovky Original a je teprve druhým likérem v historii, který nese název Becherovka. Řadí se do kategorie hořko-bylinných či ovocných likérů a je 100% přírodním produktem. Charakteristická je pro ni citrusová vůně a chuť. Becherovka Lemond je jemná, lahodná, s příjemným dozníváním a 20 % alkoholu.

Stejně jako Becherovka Original se i Becherovka Lemond vyrábí na jednom jediném místě, a to v Karlových Varech, a také její receptura je tajná. I přesto, že značka byla původně určena výhradně pro český a slovenský trh, exportuje se s úspěchem do řady evropských zemí. Velmi oblíbený je Lemond například v Pobaltí či na Balkáně.

Speciální lahve k dvoumiliontému výročí

Limitovanou edici lahví uvede na trh Lemond u příležitosti dosažení 2 milionů prodaných litrů likéru v jeho téměř tříleté historii.

Mladí talentovaní výtvarníci Luke Tomski a Alice Gurínová umístili své kresby na půllitrovou lahev Becherovky Lemond. Vytvořili tak základ limitované edice dvou lahví, které uvede Lemond na trh začátkem října u příležitosti dosažení hranice 2 milionů prodaných litrů Lemondu v jeho ani ne tříleté historii. Ještě před tím se však umělci vrhnou do dvou barů v Táboře a Tišnově u Brna, kde ve stejném duchu pomalují stěny.

„Výtvarníci budou pracovat během noční párty, takže je každý bude moci vidět živě při práci. Myslím si, že aktuální nálada v klubu může hodně ovlivnit to, co se na stěnách objeví. Bude to večer plný překvapení,“ dodal Marek Grabovský. V lednu vyrazí mladí umělci i do bytu výherce spotřebitelské soutěže. Ten totiž získá jako hlavní cenu právě výtvarné zpracování stěn svého pokoje Alicí a Lukem.