Bernard testuje nové pivo „s lehkou hlavou“ o 2,2 % alkoholu


Pivo ve sklenici

Humpolecký pivovar Bernard testuje ve vybraných sportovních centrech své nové pivo nazvané „Bernard s lehkou hlavou“. Nízkoalkoholické pivo obsahuje pouze 2,2 % alkoholu. O novém pivu informoval magazín Marketing a Média.

Pivo cílí na aktivní a sportovně „laděné“ milovníky piva, proto je k dostání v síti wellness zařízení Infinit. Pivovar vyrobil pouze dvacet tisíc láhví, které tímto způsobem hodlá otestovat. Jedná se tedy o světlé stolní pivo. 

Na reklamním plakátu lákajícím na novinku humpoleckého pivovaru opět nechybí jeho majitel Stanislav Bernard. Tentokrát však jeho hlava levituje a je ozdobena čelenkou s marihuanovým listem a „jamajskou trikolórou“.

Zatímco se ostatní pivovary vrhají do boje s novými ovocnými pivy a radlery, Bernard vytahuje nízkoalkoholické ale nijak neochucené pivo. V jeho nabídce však stále zůstává švestkový a višňový Bernard S čistou hlavou.

Čtěte také: Bernard: Mým snem je, aby se značka Bernard stala kultovní

-red-