Birell chutí převyšuje ostatní? Pojďme na souboj, vyzývá Bernard


Rodinný pivovar Bernard se rozhodl zareagovat na reklamní kampaň Plzeňského Prazdroje, v níž o značce Birell velmi odvážně tvrdí, že „Chutí převyšuje ostatní“.  „My si to nemyslíme. Ale pokud to Plzeňský Prazdroj o Birellu tvrdí, ať to dokáže v přímém degustačním souboji s naším nealkoholickým pivem Bernard s čistou hlavou, a proto jej vyzýváme na souboj!“ řekl generální ředitel pivovaru Stanislav Bernard a dodal: „Pevně věříme, že Plzeňský Prazdroj tuto výzvu statečně přijme a v duelu Bernard vs. Birell dokáže to, co tvrdí.“

Garantem duelu bude nezávislý subjekt, Sdružení přátel piva, který vybere 25 degustátorů. Ti ve slepém testu určí, které nealkoholické pivo zakoupené v běžném prodeji jim více chutná. Vítěz duelu bude stanoven prostým součtem hlasů. „Pokud Birell souboj prohraje a nepotvrdí tedy své tvrzení, nechť okamžitě ukončí svoji nabubřelou kampaň „Chutí převyšuje ostatní“ a veřejně se zaváže, že nebude ve svých reklamních kampaních používat nepodložená tvrzení“ upřesnil Stanislav Bernard.

„Otevřený dopis jsme zaslali k rukám generálního ředitele Plzeňského Prazdroje a jeho odpověď očekáváme nejpozději do 20. 7. 2010. Pokud tak neučiní, zvážíme další postup,“ doplnil Bernard.