Bohemia Sekt mění design obalů a představuje novou tvář značky


Tereza Maxová a Bohemia Sekt

Bohemia Sekt, přední domácí výrobce sektů a vín, představil nový design značky Bohemia Sekt a letní komunikační kampaň. Novou tváří značky a hlavní hvězdou TV spotu se stává světová topmodelka Tereza Maxová.

Čtěte také: 7 zajímavostí o Bohemia Sektu

Nová reklamní kampaň

Mediální kampaň značky Bohemia Sekt startuje na začátku května a cílem kampaně je posílit vnímání značky jako noblesního, stylového a svým způsobem i luxusního nápoje. Načasování do letního období souvisí se strategií značky, kdy již desátým rokem značka úspěšně komunikuje nejen ve svém prodejně silném období, kterým je konec roku, ale základní hodnoty značky představuje svým spotřebitelům právě v létě, kdy stoupá zájem o kombinaci Bohemia Sektu a čerstvých jahod jako osvěžujícího a atraktivního letního nápoje.

TV spot od předních umělců

Nový TV spot představuje Bohemia Sekt jako elegantního společníka, díky kterému si můžeme vychutnat okamžik života naplno. Kromě Terezy Maxové se na přípravě podílela řada známých jmen. Režie se ujal zkušený reklamní i filmový režisér Tomáš Mašín, který v loňském roce zaujal výrazným celovečerním debutem Tři sezóny v pekle. Stejně jako u tohoto snímku, tak při natáčení spotu stál za kamerou čerstvý držitel Českého lva, Islanďan Carl Oskarsson. Hudbu složil Michal Dvořák, známý jako zakládající člen skupiny Lucie i úspěšný autor filmové hudby. Vytvoření fotografií pro tiskovou část kampaně se ujal mezinárodně uznávaný fashion fotograf Standa Merhaut.

Bohemia Sekt

Nový design etiket

„Na základě strategického rozhodnutí posunout značku Bohemia Sekt více směrem k eleganci a noblese jsme se po sedmi letech rozhodli také inovovat design etiket. S tímto úkolem nám pomohlo a grafické návrhy zpracovalo londýnské studio Claessens International, které má více než třicetiletou tradici na mezinárodním trhu a je lídrem ve tvorbě a obnově brandů v oblasti nápojů,“ uvedl Martin Fousek, marketingový ředitel společnosti Bohemia Sekt.

Vinařský král

Společnost Bohemia Sekt se letos stala vítězem prestižní soutěže Vinařství roku. Čtěte také: Bohemia Sekt je nejlepším vinařstvím České republiky

Firma patří k významným výrobcům sektů a vín střední a východní Evropy. Sortiment firmy zahrnuje 150 výrobků jedenácti vlastních značek a sedmi značek dovozových. Společnost nabízí nejvyšší kvalitu a je vnímána jako lídr českého trhu sektů a vín. Jako jediný tuzemský výrobce ve vinařské branži je Bohemia Sekt držitelem všech čtyř certifikátů kvality – EMS, QMS, IFS, BRC. Každoročně jsou sekty a vína skupiny zapisovány mezi 100 nejlepších vín ČR v Národním salonu vín ve Valticích.

Tři sekty značky Bohemia Sekt a tři klidná vína z vinařství Víno Mikulov, které patří do skupiny Bohemia Sekt, byly loni zařazeny do francouzské publikace 1000 Vins du Monde (1000 nejlepších vín světa), která se významem vyrovná michelinskému průvodci světovou gastronomií.