Budějovický Budvar uvádí na trh nealkoholické pivo v plechovkách


Plechovky

Budějovický Budvar rozšiřuje nabídku nealkoholického piva Budweiser Budvar o balení v plechovkách o objemu 0,5 litru.

Důvodem je především rostoucí poptávka zákazníků po tomto nealkoholickém pivu, která se loni zvýšila o 7 % a během pěti let vzrostla na dvojnásobek. Čtěte také: Starobrno začne stáčet do plastu i nealkoholické pivo

Od začátku března

Budějovický Budvar vyrábí nealkoholické pivo značky Budweiser Budvar již od roku 1992, ale dosud ho na trh dodával pouze v lahvích o objemu 0,5 a 0,33 litru a v sudech KEG o objemu 20 litrů. Začátkem března byl zahájen prodej tohoto piva v novém typu obalu, konkrétně v plechovkách o objemu 0,5 litru. Novinka bude dostupná v prodejnách většiny celostátních obchodních řetězců, v prodejnách nezávislého maloobchodu i na čerpacích stanicích. Doporučená cena plechovky je 15,90 Kč.

Vzrůstající poptávka

„Zavedením nealkoholického piva v plechovkách reagujeme na rostoucí poptávku spotřebitelů. Během posledních pěti let se prodej našeho nealkoholického piva zvýšil více než dvojnásobně a loni vzrostl o dalších 7 procent. Očekáváme další nárůst odbytu a věříme, že konzumenti náš nový praktický obal přivítají,“ uvedl Ing. Martin Horejš, vedoucí oddělení tuzemského prodeje Budějovického Budvaru. Čtěte také: Na Vánoce mějte doma nealkoholické pivo. Návštěvy to ocení

Sládek bývalým průkopníkem

Výroba nealkoholického piva je poměrně složitá a neobejde se bez přísného dodržování technologické kázně a bez dlouhodobých zkušeností. Zárukou kvality a chuti nealkoholického piva Budweiser Budvar je i fakt, že bývalý dlouholetý sládek Budějovického Budvaru – Ing. Josef Tolar – byl členem týmu, který v roce 1975 vytvořil první nealkoholické pivo v Československu.