Pivo Fénix slaví úspěch: za dva týdny vyčepováno na 100.000 půllitrů


Fénix

Nové pšeničné pivo Fénix z produkce Plzeňského Prazdroje boduje na českém trhu. Ačkoliv bylo uvedeno na trh teprve 1. března 2012, již nyní si jej spotřebitelé mohou dopřát na více než šesti stech místech po celé republice. Vysoký zájem o netradiční novinku se svěžím aroma pšeničného sladu, pomerančové kůry a špetkou koriandru navíc potvrzuje i počet prodaných piv. Od uvedení na trh se vypilo již více než 100.000 piv značky Fénix.

Čtěte také: Prazdroj představil nové pivo Fénix: pšeničné s nádechem pomeranče

Fénix sází na originalitu

Českým pivním trhem hýbou novinky a do tohoto trendu zapadá i pšeničné pivo Fénix. Spotřebitelům nabízí nejen lehčí chuť, ale přidává i hravost a inspiraci. Všichni jeho fanoušci tak mají možnost si jej vychutnat v originální sklenici a navíc každý po svém – a to díky pivním rituálům, které lákají svou rozmanitostí. Nevšední varianty podávání Fénixe jsou umístěny na stránkách www.fenixinspiration.cz.

„Fénixovy úspěchy nás velmi těší. Zvláště proto, že jsme při jeho propagaci vsadili na komunikaci skrze netradiční komunikační kanály a sociální sítě. Zájem o Fénixe potvrzuje, že tato volba je správná,“ uvedl brand manažer značky Fénix Jakub Štěpán.

Fénix je určen především skupině lidí, která se ráda baví, neřídí se konvencemi a také ráda experimentuje. S mottem „baví nás to po svým“ tak značka tvoří také sociální experimenty, které vznášejí otázku ovlivnitelnosti konkrétní osoby davem. Výsledky prvních experimentů jsou již k dispozici na oficiálním webu Fénixe.