Gambrinus novými pivními ovocnými nápoji konkuruje Staropramenu Cool


Gambrinus - Limetka a bezinka a Řízný citrón

Gambrinus Limetka a bezinka a Gambrinus Řízný citrón

Plzeňský Prazdroj uvedl na trh dva nové nízkoalkoholické míchané nápoje z piva: Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka a bezinka. Podle slov výrobce jsou určeny lidem, kteří hledají „to nejlepší osvěžení“.

Značka tím reaguje na rostoucí poptávku českých spotřebitelů po různorodosti a měnící se preference českých pivařů. Konkurenční produkt, Staropramen Cool Lemon (a nově Grep), otevřel takřka nový trh s nízkoalkoholickými pivními ovocnými nápoji přesně před rokem a sklidil tím nečekaný úspěch. Do jednoho z nejrychleji rostoucích pivních segmentů nyní ale vstupuje nový hráč, Gambrinus.

Čtěte také:
Zlatopramen má novinky: Radler citrón a Radler pomeranč se zázvorem
Přichází Staropramen Cool Grep. Doplní oblíbený Cool Lemon
Novinka od Staropramenu, lehké pivo s citronem, je již v prodeji

Gambrinus rozšiřuje nabídku

Chuťové preference českých spotřebitelů se mění. Na změny reaguje také Gambrinus, pivo, které je již řadu let hlavním nositelem typického chuťového charakteru českého piva. „Český pivní trh je mnohem dynamičtější než kdykoli v minulosti. Spotřebitelé očekávají inovace a rozmanitou nabídku. Gambrinus oslovuje miliony lidí a pečlivě naslouchá jejich přáním. Proto představujeme nízkoalkoholické míchané nápoje, které příjemně sladí chuť výčepního Gambrinusu a přírodní ovocné šťávy,“ uvedl Doug Brodman, generální ředitel společnosti Plzeňský Prazdroj.

Kombinace piva a ovocné šťávy

Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka a bezinka jsou míchané nápoje z piva s nižším obsahem alkoholu. Vyrábí se smícháním výčepního Gambrinusu s přírodní ovocnou šťávou.

„Spotřebitelé si z celé řady různých příchutí zvolili limetkovou s přídavkem bezinky. Bezinka je mezi Čechy velmi populární a spotřebitelům přinese typicky české osvěžení. Citron je chuťovou klasikou, kterou lidé oceňují proto, že je nejvíce osvěžující. I zde jsme ale chtěli nabídnout něco navíc, proto jsme zvolili řízný citron,“ vysvětlila výběr marketingová manažerka Plzeňského Prazdroje Adriana Jahňáková.

Oba míchané nápoje z piva jsou již nyní dostupné v půllitrových plechovkách a půllitrových vratných lahvích v obchodech po celé České republice.