Heineken, Holba a Frisco mají nové webové stránky


Počítač

Česká pobočka pivovarské skupiny Heineken, pivovar Holba i sladový nápoj Frisco představily veřejnosti novou podobu svých internetových prezentací.

Heineken s novou vizuální identitou

Heineken vedle nového webu představil také celou novou vizuální identitu. Vně společnosti se změna odrazila například na podobě nových webových stránek www.heinekenceskarepublika.cz, které prošly komplexní úpravou. Firma dále používá nové logo.

Změna vizuální identity si vyžádala několikaměsíční přípravy. Nahradila předchozí vizuální identitu globálně používanou deset let. Ta zdůrazňovala individualitu každé dceřiné společnosti a její přínos pro Heineken.

„Naše společnost se v současnosti podstatně liší od stavu před deseti lety. Dnes jsme větší a globálnější,“ přiblížil změnu manažer společnosti Jiří Hauptmann. Dalším důvodem změny podle něj jsou jasné rozlišení značky piva Heineken a společnosti Heineken jako takové. „Nová identita reprezentuje svěží styl a hodnoty značky. Její nedílnou součástí je i hvězda Heineken,“ dodal Hauptmann.

Novou vizuální identitu zavádějí dceřiné společnosti Heineken ve všech zemích světa.

Pivovar Holba s redesignovaným webem

V novém kabátě představil svůj oficiální web také pivovar Holba na adrese www.holba.cz. Design je vzdušný a dominuje mu zelená barva a motivy přírody, především stromů. Součástí webu je i e-shop s dárkovými předměty pivovaru.

Frisco má nejen novou příchuť, ale i web

Sladový drink Frisco před několika dny představil svou novou příchuť: Černý rybíz. Čtěte také: Frisco Černý rybíz je novinkou na trhu.

V souvislosti s tím představil i nový web na adrese www.friscodrink.cz. Výrobce návštěvníkům mimo jiné slibuje, že na webu naleznou „to nejlepší z jedinečnosti z českých ulic: fotografie zajímavých outfitů, ale také šperky, doplňky a akce, které stojí za to navštívit“.