Krušovická 10° je nejlepší novinkou „Volby spotřebitelů“ ve své kategorii


Pivo Krušovice

Královský pivovar Krušovice představil v loňském roce novou Desítku vytvořenou na základě výsledků spotřebitelských průzkumů, v nichž si většina českých konzumentů přála návrat značky k tradičním recepturám z 80. let. Čtěte také: Krušovice se vrací ke starým recepturám, povolaly původního sládka

Volba spotřebitelů mezi výčepními pivy

Nyní se ukázalo, že návrat k původní receptuře je krokem správným směrem – nová Desítka z Krušovic boduje v soutěži Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka ve své kategorii výčepních piv. Letos uvedl pivovar na trh ještě Dvanáctku, tato piva tak nahradila původní Světlé výčepní a Ležák. Desítku i Dvanáctku mohou spotřebitelé nyní ochutnat a sami hodnotit v prvním pivním referendu.

Ocenění potvrzují i výsledky krušovického referenda

První pivní referendum Královského pivovaru Krušovice nabízí od 16. května do 18. června 2001 pivařům možnost ochutnat novou Desítku a Dvanáctku na více než 300 místech po celých Čechách. Každý, kdo nové krušovické pivo ochutná, může vhozením kelímku do hlasovacího osudí odpovědět na otázku „Chutnají vám nové Krušovice?“

Cílem referenda je získat zpětnou vazbu na obě nová krušovická piva a samozřejmě je veřejnosti také představit – na ochutnávku je připraveno 300 tisíc piv. Výsledky referenda bude po odborné stránce vyhodnocovat renomovaná agentura Millward Brown, pivovar je veřejnosti sdělí v červenci. Čtěte také: Nové Krušovice chutnají 9 lidem z 10, potvrdil druhý týden referenda