Božkov Peprmint od Stocku Plzeň, nejprodávanější likér v Česku, vstoupil na trh s výrazně obměněnou etiketou.
Nová grafika etikety má podle něj zviditelnit produkt na regálech obchodů a v restauracích a připomenout, že likér obsahuje pravou mátu peprnou, která mu dodává jedinečný mentolový charakter. Podobnou úpravu přichystal Stock Plzeň i pro Božkov Griotte. Postupně se budou v průběhu letošního roku měnit etikety i u ostatních likérů z řady Božkov.
„Cílem inovace etiket Božkov je podtrhnout oceňovanou vysokou kvalitu produktů řady Božkov a v případě likérů i graficky zdůraznit, že jsou připravovány ze špičkových surovin, “ uvedla brand manažerka řady Božkov Daniela Klančíková.
Božkov Peprmint, který se změnou přichází jako první, patří v ČR k vůbec nejoblíbenějším lihovinám, a to především v gastronomii. V tomto segmentu se jedná o šestou nejprodávanější značku. Mezi likéry pak v gastronomii drží Božkov Peprmint absolutní prvenství se zhruba 20% tržním podílem.
Jak se design lahve Božkov Peprmint měnil v poslední době naznačuje následující obrázek: