Kultovní „zelená“ Božkov Peprmint má nový design lahve


Božkov Peprmint - Vývoj designu lahve

Vývoj designu lahve Božkov Peprmint

Božkov Peprmint od Stocku Plzeň, nejprodávanější likér v Česku, vstoupil na trh s výrazně obměněnou etiketou.

Nová grafika etikety má podle něj zviditelnit produkt na regálech obchodů a v restauracích a připomenout, že likér obsahuje pravou mátu peprnou, která mu dodává jedinečný mentolový charakter. Podobnou úpravu přichystal Stock Plzeň i pro Božkov Griotte. Postupně se budou v průběhu letošního roku měnit etikety i u ostatních likérů z řady Božkov.

„Cílem inovace etiket Božkov je podtrhnout oceňovanou vysokou kvalitu produktů řady Božkov a v případě likérů i graficky zdůraznit, že jsou připravovány ze špičkových surovin, “ uvedla brand manažerka řady Božkov Daniela Klančíková.

Božkov Peprmint, který se změnou přichází jako první, patří v ČR k vůbec nejoblíbenějším lihovinám, a to především v gastronomii. V tomto segmentu se jedná o šestou nejprodávanější značku. Mezi likéry pak v gastronomii drží Božkov Peprmint absolutní prvenství se zhruba 20% tržním podílem.

Jak se design lahve Božkov Peprmint měnil v poslední době naznačuje následující obrázek:

Božkov Peprmint - Vývoj designu lahve