Leoš Mareš a alkohol? Je novou tváří destilérky Fleret


Fleret a Leoš Mareš

Fleret a Leoš Mareš

Síla spočívá v tradici. S tímto headlinem startuje v září novou reklamní kampaň beskydská destilérka FLERET. Za ambasadora své prémiové řady ovocných destilátů Collection 1850 a řady Tradice vybrala známého moderátora a entertainera Leoše Mareše. Ten se objeví v outdooru, on-line kampani i in-storových materiálech tuzemských obchodních řetězců.

Komunikační kampaň byla načasována na dobu, kdy FLERET dokončil redesign svých nejvýznamnějších produktových řad, spustil nové webové stránky a významně rozšířil počet prodejních míst. Nová podoba lahví a etiket, z nichž nejmarkantnější jsou právě Collection 1850 a Tradice, vznikly v londýnském studiu architekta a designéra Tomáše Rouska. Vedle atraktivního designu nabízí destilérka rovněž propracovaný coctail book s originální mixologií nebo servírovací rituály pro každý z labelů.

Úspěchy v soutěžích destilérku povzbuzují

FLERET k investicím do proměny čtyř produktových řad povzbudily i nedávné úspěchy Collection 1850. Slivovice, Hruškovice, Třešňovice a unikátní limitovaná Slivovice z dubového vínového sudu získaly bronzovou medaili v prestižní světové soutěži San Francisco World Spirits Competition 2016.

Podobného úspěchy destilérka dosáhla ve Spojených státech už v roce 2014, kdy získala stříbrnou medaili za Meruňkovici a bronzovou medaili za Slivovici ze stejné řady Collection 1850. Ve stejném roce pak Meruňkovice obdržela také bronzovou medaili na International Spirits Challenge v Londýně.

Leoš Mareš má přilákat širší skupinu zákazníků

Podzimní komunikace zároveň navazuje na aktivaci destilérky FLERET na tuzemských hudebních festivalech. Podle Tomáše Nováka, Sales&Marketing Directora značky FLERET, se však i díky zapojení Leoše Mareše obrací k mnohem širší skupině potenciálních zákazníků.

„Veřejnost má už téměř dvě desítky let možnost sledovat proměnu a vývoj Leoše Mareše. Je oceňovaný, vyzrál a etabloval se. Má svou stabilní hodnotu a výraz. V tomto ohledu spatřujeme personifikaci s našimi produkty. Letošní redesign všech řad je odpovědí na postupnou proměnu očekávání zákazníků, kteří si segment ovocných destilátů spojují s vyšší kulturou. A poptávka po ní stoupá,“ doplňuje Tomáš Novák.

Vizuály zajistil renomovaný Tomáš Třeštík

Vizuální podoba kampaně vznikala v ateliéru renomovaného fotografa Tomáše Třeštíka. Za celkovou kreativou a media planningem stojí marketingové oddělení FLERET/FPD Group. Sociální komunikaci, on-line a PR obstarává agentura Community.