Letní pivní hit Staropramen Cool Lemon z pultů nezmizí


Staropramen Cool Lemon

Staropramen Cool Lemon

Staropramen bude vyrábět svůj nový nápoj Staropramen Cool Lemon po celý rok. Jeho fanoušci tak nemusí mít obavy, že by nebyl k sehnání. Míchaný nápoj na bázi výčepního piva cílený na mladé spotřebitele a ženy slaví na trhu úspěch. Již v polovině července zvýšil pivovar jeho produkci.

„Staropramen Cool Lemon nepatří mezi tradiční radlery, tzn. piva míchaná před podáním s limonádou, mezi které je občas nepřesně zařazován. Jeho výrobní postup se od post-mixovaných radlerů liší a využívá také jiný druh nápoje pro mix s pivem. Tím je dosaženo přirozeného spojení chutě piva a chutě citrónu. Staropramen Cool Lemon si tak v podstatě vytvořil svou kategorii piva,“ vysvětlil mluvčí Staropramenu Pavel Barvík.

Pivovar si přesný postup výroby chrání. Pivo obsahuje dvě procenta alkoholu a necelých jeden a půl procenta ovocné složky. Novinka se točila například i na velkých festivalech jako Colors of Ostrava nebo Rock for People. Postupně ji lidé mohli objevovat i ve výčepech restaurací a hospod. Pivovar také rozšířil sortiment o Staropramen Nefiltrovaný (nefiltrované pivo z pšeničného a plzeňského sladu) a Braník 11. Nově stáčí své tradiční pivo do litrových PET láhví.

„V předchozích dvou letech celková spotřeba piva u nás klesala a letos i optimističtější prognózy hovoří o úspěchu, pokud by se tento dvouletý pokles celkové spotřeby aspoň zastavil,“ řekl mluvčí Barvík s tím, že zájem o Staropramen Cool Lemon je v tomto období poklesu o to cennější.

-les-