Na trh vstupuje Braník Dvoulitr, novinka v PET lahvi


Značka Braník rozšiřuje svou nabídku o nový typ balení – dvoulitrovou PET lahev s názvem Braník Dvoulitr. Spotřebitelé, kteří na tomto typu balení oceňují zejména jeho větší objem, pohodlnost nákupu a nerozbitnost, si tak od července mohou z prodejen domů odnést hned čtyři piva Braník Světlý v jedné lahvi.

„Nový Braník Dvoulitr nabízí praktické balení, které je vhodné obzvlášť pro ty příležitosti, kdy se sejde větší skupina lidí pohromadě a hospoda je příliš daleko. Zejména léto takových okamžiků nabízí hodně, například po práci na zahradě nebo na chalupě. Vždycky se objeví někdo, koho můžete pohostit. Proto jsme se rozhodli uvést tuto novinku na trh právě v létě,“ uvedla Martina Bučková, manažerka značky Braník.

Branická novinka přichází na trh v době, kdy obliba objemnějších plastových lahví určených pro pivo v České republice roste. Podle průzkumu, který si nechaly Pivovary Staropramen zpracovat, si lidé kupují pivo v PET lahvích z 81 % kvůli praktickým výhodám tohoto balení – objemu, pohodlnému nákupu a nerozbitnosti. „Z námi oslovených spotřebitelů větší část vidí výhodu v objemu 2 litry, proto jsme právě u Braníku sáhli po dvoulitrové lahvi. Spotřebitel tak dostane najednou 4 piva Braník Světlý,“ doplnila Martina Bučková. Z průzkumu také vyplynulo, že 84 % lidí, kteří si někdy koupili pivo v PET lahvi, je připraveno si ho znovu v tomto balení koupit, přičemž celých 57 % respondentů si ho koupí zcela určitě.

Pro spotřebitele bude jistě potěšující fakt, že také u Braníku Dvoulitru platí slogan značky „Braník. Draze jen chutná“. Vyvážený poměr ceny a kvality je totiž pro spotřebitele této značky velmi důležitý. „Lidé se často u piva v plastových lahvích obávají jeho kvality a chuti,“ řekl Zdeněk Lux, výrobní ředitel společnosti Pivovary Staropramen a vrchní sládek pivovaru Staropramen. „Skutečnost je ovšem taková, že pivo v těchto lahvích má identické chuťové i kvalitativní parametry jako pivo ve skleněných lahvích, takže milovníci Braníku si i u Dvoulitru přijdou na své,“ dodal Zdeněk Lux.

Prodej nového Braníku Dvoulitru podpoří od 17. července televizní spot „4 kousky v jedné lahvi, nový Braník Dvoulitr“. Spot natočil režisér Petr Čtvrtníček, který spolupracoval také na dvou posledních televizních kampaních této značky. Podpora novinky čeká na příznivce Braníku také v místech prodeje.