Nová broskvová „Amundsen Peach“ je již v prodeji


Amundsen Peach

Amundsen Peach

Ochucenou řadu Amundsen rozšířila nová varianta s příchutí broskve – Amundsen Peach. Základem Amundsen Peach je populární šestkrát destilovaná Amundsen Vodka v kombinaci s čistě přírodní broskvovou šťávou.

Pro Amundsen Peach zvolil distributor Stock Plzeň stejný koncept, jako u velice úspěšných variant, které na trh uvedl v loňském nebo předloňském roce: Melon, Pear a Cranberry.

„Razíme trend, v jehož rámci nabízíme ochucené likéry za bázi vodky jako produkty  vyšší čirostí, s nižším obsahem cukru a obsahující čistě přírodní ingredience. Broskev je obecně pozitivně přijímaná příchuť, která se těší dlouhodobé oblibě,“ uvedla brand manažerka značky Amundsen Hana Šrachtová.

Netradiční příchutě zákazníky táhnou

Hledáním nových příchutí reaguje značka Amundsen na posuny v preferencích spotřebitelů, u nichž poněkud opadá nadšení pro tradiční volby jako jablko, višeň či švestka. Konzumenti vyhledávají originální příchutě a především preferují přírodní složení produktů. Sázka na toto pojetí se jednoznačně vyplácí, protože všechny nové varianty se zařadily na špičku prodejů mezi ochucenými Amundsen. A Amundsen Melon se dokonce stala nejprodávanějším likérem na bázi vodky v České republice.

Amundsen vede žebříčky prodejnosti

Amundsen Peach bude na trhu k dispozici v balení 0,5 litru a 1 litr. Stane se součástí řady Amundsen, která patří v Česku k nejprodávanějším produktům své kategorii. Rodina Amundsen zaujímá v gastronomii první příčku mezi ochucenými likéry na bázi vodky s podílem 10,8 %. V maloobchodě pak ve stejné kategorii drží řada Amundsen druhou pozici s podílem bezmála 25 %.

Amundsen Vodka na trhu již 12 let

Mateřská Amundsen Vodka byla uvedena na trh v roce 2000 a stala se jedním z nejvyhledávanějších produktů ve své kategorii. Díky neustálému růstu prodejů dokázala svůj tržní podíl v gastronomii posílit již na 17 %. Upevnila si tak postavení třetí nejprodávanější značky vodky v tomto segmentu. V nápojovém lístku má tuto prémiovou značku bezmála třetina českých restaurací, barů a hospod.