Novinka Zlatopramen Radler Zimní zahřeje v chladných dnech


Zlatopramen Radler Zimní

Zlatopramen Radler Zimní

Unikátní novinku – Zlatopramen Radler Zimní – pošle na český pivní trh značka Zlatopramen. Je určen k ohřátí, nicméně studený chutná dle výrobce rovněž skvěle.

Zlatopramen Radler Zimní ve dvou příchutích – hruška se skořicí a višeň s čokoládou – se na trhu objeví v listopadu letošního roku. Uvedení novinky se sloganem „Zahřeje studený i horký“ bude provázet i televizní kampaň, ochutnávky a další reklamní akce. Cena půllitrové skleněné láhve je dle doporučení výrobce 15,90 Kč.

Vyšší obsah alkoholu než „letní“ radlery

Zlatopramen Radler Zimní je unikátní kombinací silného polotmavého piva se šťávou z přírodního ovoce a vánočního koření nebo čokolády. Stejně jako ostatní tři Zlatopramen Radlery neobsahuje žádné konzervanty. Oproti „letním“ Radlerům má vyšší obsah alkoholu (do 5 %).

„Zlatopramen Radler Zimní je ideální nápoj pro chladné období, protože je to první Radler určený k ohřátí. Právě proto s ním přicházíme právě na podzim. Důvodem jeho uvedení na trh je pochopitelně narůstající obliba pivních mixů, které se zatím prodávaly nejvíc v létě. My ale chceme spotřebitelům nabídnout také zimní variantu ve výjimečných příchutích hruška se skořicí a višeň s čokoládou,“ uvedla k očekávanému uvedení inovace na trh za značku Zlatopramen Kristina Benkovičová ze společnosti HEINEKEN, které značka Zlatopramen patří.

Příprava teplého radleru je jednoduchá

Výhoda nového výrobku „pro zahřátí“ podle ní spočívá i ve snadné přípravě. Typické zimní nápoje typu svařeného vína či punče se připravují smícháním surovin v různém poměru. Výsledná chuť pak závisí na příslušné receptuře a druhu použitých ingrediencí. Naopak Radler Zimní chutná vždy stejně skvěle a lze ho bez problémů a rychle ohřát v mikrovlnné troubě.

Příprava je jednoduchá. Nápoj se nalije do hrníčku a ohřeje v mikrovlnné troubě po dobu 90 sekund při výkonu 800 W. Lze ho přihřát i v hrnci na sporáku. V tomto případě je doporučeno míchání, aby se předešlo vypěnění. Podle chuti si nápoj každý může osladit.

Čtěte také: Svařené třešňové pivo „Glühbier“ je hitem vánočních trhů v Německu

Radlery s raketovým růstem oblíbenosti

Zlatopramen Radler Zimní ve dvou příchutích je v pořadím čtvrtým a pátým ochuceným pivem, které už letos značka Zlatopramen představila. V březnu se začal prodávat Zlatopramen Radler citron a Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem, po jejich úspěchu na trhu pak v říjnu přibyla příchuť grep. Čtěte také: Nový Zlatopramen Radler grep již brzy v prodeji

Tyto „letní“ radlery mají nižší obsah alkoholu než zimní – do 2 %. Vznikají kombinací piva Zlatopramen a šťávy z přírodního ovoce a nepřidávají se do nich rovněž žádná další sladidla.

Segment ochucených piv zaznamenává raketový růst prodejů. Od začátku roku do srpna 2012 se prodalo pětkrát více ochuceného piva než ve stejném období roku předcházejícího. Není proto divu, že se i na prestižních degustačních soutěžích začínají pivní mixy objevovat jako samostatná kategorie.