Ostravar bude i ve dvoulitrové PET lahvi. Už od 1. října


Ostravar

Pivovar Ostravar, který v polovině srpna ohlásil vstup do segmentu PET balení, začal v pondělí 26. září s distribucí své podzimní novinky – světlého výčepního piva Ostravar Original ve dvoulitrových lahvích. „Na pultech obchodů by se měl největší lahvový Ostravar všech dob začít postupně objevovat ve druhé polovině týdne,“ řekl vrchní sládek pivovaru Ostravar Richard Kornas.

Pro Ostravar je nasazení dvoulitrového balení piva historickým momentem. „Se stáčením do lahví jsme začali v polovině minulého století. Doposud jsme naše piva stáčeli do objemově menších obalů. V posledních letech jsme standardně nabízeli spotřebitelům láhve a plechovky o objemu 0,5 litru. Dvoulitrové balení je tak pro nás doslova velkou novinkou,“ vysvětlil vrchní sládek ostravského pivovaru Richard Kornas.

Ostravar použije pro své dvoulitrové balení PET láhev určenou speciálně pro pivo. „Pro PET balení jsme se rozhodli kvůli rostoucímu zájmu spotřebitelů o tento druh balení, který je důsledkem měnícího se životního stylu lidí. Spotřebitelé stále více preferují vyšší komfort při nakupování, převážení a skladování piva,“ řekl Kornas. „PET lahve jim tento komfort nabízejí. Jsou nejen lehké, ale také nerozbitné a uzavíratelné. Právě pro tyto benefity jim spotřebitelé dávají stále častěji přednost.“

Ostravar Original v PET lahvi začal tento týden ze stáčecí linky sjíždět také ve dvanáctilitrovém multibalení. „Bude tvořen šesti dvoulitrovými lahvemi a bude zafóliován tak, aby si jej spotřebitelé mohli pohodlně odnést domů,“ řekl o druhé z podzimních novinek ostravského pivovaru vrchní sládek pivovaru Richard Kornas. Výrazný potisk multibalení s dominující červenou barvou typickou pro Ostravar se společně se speciálním vystavením na prodejnách mají postarat o to, aby spotřebitelé toto nové balení nepřehlédli a šáhli po něm. Design etiket i multibalení je prací agentury Unity design.

Segment PET lahví , do kterého nyní vstupuje i Ostravar, je v současné době na českém pivním trhu výjimečný. Významně vyrostl v posledních dvou letech, tedy v době poklesu celkové spotřeby piva u nás, a zároveň je momentálně nejrychleji rostoucím typem balení v obchodech.