Ovocná piva od Gambrinusu se staly novinkou roku v kategorii ochucených piv


Gambrinus - Limetka a bezinka a Řízný citrón

Gambrinus Limetka a bezinka a Gambrinus Řízný citrón

Varianty Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón uspěly v prestižním spotřebitelském průzkumu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2013 v kategorii ochucených piv. V konkurenci mnoha jiných značek získaly tyto produkty od 4.000 respondentů nejvíce hlasů a staly se nejlepšími novinkami minulého roku.

Na trhu jsou k dostání více než rok v půllitrových plechovkách, od března také v novém designu pro nadcházející letní sezónu. Jejich velkou předností dle výrobce je, že neobsahují žádná přidaná umělá sladidla ani konzervanty.

Nová varianta s grepem

Letošní ročník prestižní ankety Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka probíhal již potřinácté. V tomto tradičním spotřebitelském průzkumu jsou oceňovány výrobky, které byly uvedeny na rychloobrátkový trh za uplynulý rok a půl. V kategorii ochucených piv tak poprvé došlo na lámání chleba, protože soutěžilo více značek než v uplynulém ročníku. Ve finální fázi ocenilo 4.000 zúčastněných spotřebitelů právě chuťové varianty Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón. Od letošního března k nim přibyla další chuťová varianta citrusového základu – Gambrinus Šťavnatý grep.

„Ocenění spotřebitelů je tou nejlepší vizitkou kvality našich produktů. Dbáme na to, aby naše míchané nápoje z piva poskytovaly dospělým konzumentům to nejlepší a skutečné osvěžení. Vždyť to byli právě oni, kteří se podíleli na finální chuti našich produktů,“ řekl marketingový manažer značky Gambrinus Miloslav Peichl a dodal: „Vítězství nám jen potvrdilo, že bezinka je mezi Čechy velmi populární. Naopak citrón a limetka jsou chuťovou klasikou, která přináší spotřebitelům to nejlepší osvěžení. Věřím, že i naše poslední novinka Šťavnatý grep, kterou jsme uvedli na trh v minulých dnech, uspokojí chutě našich spotřebitelů stejně tak dobře jako ostatní variace.“

Pivní mixy ovlivňují trh

Češi mixům piva s ovocnou šťávou v posledních dvou letech přišli výrazně na chuť, což dokládají i jednotlivé číselné ukazatele. V roce 2012 dosáhly všechny míchané nápoje v letních měsících desetiprocentního podílu na celkovém pivním trhu a staly se tak nejrychleji rostoucím pivním segmentem. Gambrinus Ochucený patří ke klíčovým hráčům, což dokládá i získané ocenění od spotřebitelů.