Pivo s brčkem v sáčku má v Americe kladné reakce. V Česku by neuspělo


Beer On The Go

Pivo v sáčku Beer On The Go

Americký pivní trh se rozrostl o novinku – pivo v sáčku s brčkem. Prorazit s ním se rozhodla firma PPi Technologies a podle prvních reakcí konzumentů má novinka naději na úspěch. Informaci přinesl portál iDNES.cz.

Novinka byla trefně pojmenována „Beer On The Go“ (pivo na cestu) a je k dostání výhradně přímo z pivovaru. V běžných obchodem novinka zatím není k dispozici. „Náš nový obal je určen pro aktivity venku, kam se nehodí nosit s sebou sklo,“ propaguje firma nový obal na svém webu.

Reakce zákazníků jsou zatím poměrně pozitivní. „Perfektně se to hodí na pláž,“ napsal například jeden z fanoušků na Facebooku. V Česku by se ale obal pravděpodobně neuchytl. „Pro českého pivaře je to nepředstavitelná degradace, takže tento způsob balení piva v našich zemích příliš šancí nemá,“ uvedl Václav Doležal z České obalové asociace pro iDNES.cz.

Zdroj obrázku: PPiTechnologies.com