Pivovar Krušovice nechá pivaře ohodnotit kvalitu svých vylepšených piv


Pivo Krušovice

Královský pivovar Krušovice se rozhodl jít s kůží na trh a prověřit chuť nových přírůstků svého pivního portfolia přímo milovníky piva.

Pivovar pod vedením Tomáše Kosmáka v uplynulém roce přestal vařit krušovické Světlé a krušovický Ležák a za asistence původního sládka pivovaru Václava Klouba uvařil novou krušovickou Desítku a Dvanáctku. Navrátil se tím k původní krušovické receptuře tolik oblíbené pivaři. Čtěte také: Krušovice se vrací ke starým recepturám, povolaly původního sládka

První pivní referendum

Aby spotřebitelům svá nová piva pivovar představil a získal od nich potřebnou zpětnou vazbu, rozhodl se vyjet přímo za nimi do českých měst, městeček a obcí. Milovníci piva tak budou moci na 300 místech v Čechách vyzkoušet krušovickou Desítku i Dvanáctku a zároveň odpovědět na otázku „Chutnají vám nové Krušovice?“. Výsledky referenda budou vyhodnoceny a zveřejněny v červenci letošního roku.

„Když jsme na jaře uváděli na trh naši novou Dvanáctku, s napětím jsme očekávali, jak ji naši zákazníci přijmou. Novou recepturu jsme totiž vyvíjeli hlavně proto, že si to přáli naši spotřebitelé,“ řekl Jiří Imrýšek, marketingový ředitel Heineken Česká republika, a doplnil: „Abychom jim dali příležitost se k nové chuti vyjádřit, rozhodli jsme se vyhlásit pivní referendum. Samozřejmě chceme při této příležitosti veřejnosti naše nová piva i představit“. Spotřebitelé budou moci ochutnat a vyjádřit se jak k nové Dvanáctce, tak i k nové Desítce, již pivovar přivedl na svět už vloni.

30 dní, 300 hospod, 300.000 0,3 piv

Referendum bude probíhat po dobu 30 dní. Čtyři speciální týmy vybavené historickými auty a cisternami vyrazily na cestu již 16. května a jako první navštívily ve Vlašim, Velkou Dobrou, Odolenou Vodu a Prahu 1. Nyní pokračují po ochutnávkové trase naplánované po 300 českých městech a vesnicích až do 14. června.

Krušovice jsou připraveny dát českým pivařům ochutnat až 300.000 piv v ochutnávkových třetinkových kelímcích. Ti zároveň mohou vhozením kelímku do hlasovacího zařízení vyjádřit svůj názor na chuť nové Desítky či Dvanáctky. Výsledky hlasování bude také odborně zjišťovat a zpracovávat výzkumná agentura Millward Brown. Po skončení referenda se s výsledky budou moci seznámit všichni milovníci piva na webových stránkách www.KrusovickeReferendum.cz. Široká veřejnost pak bude informována i prostřednictvím speciálního televizního spotu.

Akci podporuje reklamní kampaň

Pořádání Krušovického referenda provází marketingová kampaň, která odstartovala 9. května. Jednou z jejích hlavních tváří je herec Leoš Noha. Ten se představí v reklamním spotu jako ostřílený český pivař nebo v on-line soutěži jako štamgast, který si nechává natočit virtuální pivo. Ve spotu vystupují také krušovičtí sládci Tomáš Kosmák a Václav Kloub a další zaměstnanci společnosti. Poprvé si v krušovické reklamě zahraje i samotný krušovický pivovar.

Na ochutnávku nových Krušovic budou dále zvát spoty v regionálních rádiích a pivařům se nové portfolio připomene i prostřednictvím bigboardů. U příležitosti referenda byly rovněž připraveny nové webové stránky. Na adrese www.KrusovickeReferendum.cz je umístěn kalendář a mapa akcí, aktuality a soutěž „Natoč si pořádné krušovické“, v níž lze vyhrát pivní servis s historickou cisternou, sud piva a další pivní ceny.