Plzeňský Prazdroj zdražil. V průměru o 3 procenta


Pilsner Urquell

Pivovar Plzeňský Prazdroj od října zdražil své výrobky. Nový ceník platný od 1. října 2012 zohledňuje vyšší vstupní náklady na suroviny a energie. Zdražení se týká vybraných značek a balení napříč celým portfoliem, zejména pak lahvového piva. Nové ceny představují průměrné 3% zvýšení ceny, což přibližně odpovídá úrovni inflace.

„Náš nový ceník pro odběratele zohledňuje neustále rostoucí vstupní náklady. Tato úprava se dotkne především lahvového piva, u kterého byla cena v posledních několika letech měněna jen mírně. Český pivní trh se mění, klesá konzumace čepovaného piva v restauracích, které jsou pro českou pivní kulturu typické a vytvářejí její unikátnost. Chceme podpořit segment pohostinství, který zaměstnává řadu lidí a přispívá k rozvoji celé české ekonomiky. Věřím tedy, že odběratelé uvítají fakt, že u nejoblíbenějších velikostí sudů s pivem Gambrinus a Radegast zachováváme stejnou cenu“ uvedl generální ředitel Plzeňského Prazdroje Doug Brodman.