Pražská vodka slaví úspěch. Prodeje stouply meziročně o 40 procent


Pražská vodka

Pražská vodka si získává srdce českých zákazníků. Dokazuje to úspěch Pražské vodky na českém trhu v roce 2011. Roční nárůst prodeje tohoto nápoje o neuvěřitelných 41% je důkazem, že Pražská vodka získává v České republice stále silnější postavení.

Základem kvalitní suroviny

Její kvalita spočívá v pečlivé výrobě a dokonalém výběru surovin. Základem je velmi kvalitní česká pšenice, která pochází z Vysočiny. Další nezbytnou surovinou je voda. Z té se díky bezchybné demineralizaci stává zcela čistá tekutina, díky které vodka zůstává absolutně čirá. Nezbytná filtrace pak probíhá v kolonách naplněných aktivním dřevěným uhlím. Tento finální proces dodává vodce její senzorické vlastnosti, neopakovatelnou chuť a také vůni.

Kvalita potvrzena výzkumem

Kvalitu Pražské vodky potvrdil také nejnovější výzkum Vysoké školy hotelové v Praze. Celkem 220 respondentů ve věku od 19 do 22 let hodnotilo na pětibodové škále barvu, vůni a chuť nejoblíbenějších vodek v Česku.

Z výsledků výzkumu jednoznačně vyplývá, že Pražská vodka se stala nejlépe hodnocenou tuzemskou vodkou mezi nejprodávanějšími značkami v České republice. „Účastníci, kteří mají z podobných testů již zkušenosti, hodnotili jednotlivé vzorky zcela anonymně a velmi profesionálně“ řekla ing. Dana Johnová, která výzkum na Vysoké škole hotelové vedla.