Prodej Zlatopramenu v plastové maxi lahvi stoupl za rok dvojnásobně


Zlatopramen

Pivní značka Zlatopramen skupiny Heineken posílila svoji pozici na maloobchodním trhu, v kategorii piva baleného v maxilahvích zabrala v roce 2010 v tomto segmentu 52% podíl.

Dvojnásobný nárůst prodeje

„Oproti roku 2009 stoupl prodej Zlatopramenu v maxi lahvi na téměř dvojnásobek. Maloobchodní prodej piva v této kategorii v roce 2010 přitom znatelně posílil. Tento typ moderního balení piva dosáhl celkem 7,6 procenta tržního podílu z celkových prodejů piva v obchodech,“ uvedla mluvčí společnosti Heineken Kateřina Eliášová.

„Naše průzkumy ukázaly, že spotřebitelé oceňují zejména praktičnost obalu. Maxilahev je nerozbitná, dá se znova zavřít a uložit v chladničce. Konzumenti oceňují také fakt, že inovativní obal Maxilahve zaručuje dlouhodobou vysokou kvalitu a stabilitu piva,“ uvedl brand manažer značky Zlatopramen Boris Rajdl.

O maxibalení piv je zájem

Maloobchodní prodej piva v této kategorii v roce 2010 znatelně posílil. Typ plastového balení piva dosáhl celkem 7,6 % tržního podílu z celkových prodejů piva v obchodech. Oproti roku 2009 to představuje zvýšení o 4,3 %.

Jedenáctistupňových piv obecně vloni spotřebitelé nakoupili v maloobchodní síti více než v předchozím roce. V porovnání s rokem 2009 se tak jejich podíl na celkovém maloobchodním prodeji piv zvýšil z 10 procent na 13 procent. Zlatopramen v kategorii jedenáctistupňových piv na maloobchodním trhu vede, v roce 2010 tato značka získala 37% podíl na maloobchodním prodeji. „Celkově je Zlatopramen pátá nejprodávanější pivní značka v maloobchodní síti,“ shrnul Rajdl.

Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. Na českém pivním trhu je třetím nejsilnějším hráčem.

-mdf-