Prodeje Vodky 42 Blended vzrosty meziročně o třetinu


Vodka 42 Blended

Velkých úspěchů na trhu zaznamenává první česká blendovaná Vodka 42 Blended. I když se jedná o celkem mladý produkt likérky GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries – na pultech prodejen se objevuje teprve devátým rokem a první masivní reklamní kampaň proběhla před pěti lety – po opatrném startu trhá rekordy v prodejích.

Čtěte také: Pražská vodka slaví úspěch. Prodeje stouply meziročně o 40 procent

Jak prozradila marketigová manažerka Ing. Martina Weberová, zaznamenala Vodka 42 Blended v letošním roce nárůst v prodejích o 34 procent. Vzhledem k tomu, že trh lihovin klesá odhadem o 16 procent, jde o velký úspěch. V těchto dnech právě sjela z výrobního pásu likérky GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries pěti miliontá láhev určená pouze pro Českou republiku. Statisticky to tedy znamená, že půllitrovou Vodku 42 Blended si do dneška zakoupili dva ze tří Čechů. Vodka 42 Blended je výjimečná především unikátní kombinací tří destilátů – pšeničného, obilného a vinného.

Čtěte také: Alkohol s energy drinkem – nebezpečný koktejl