Speciální lahve Becherovky Lemond od mladých umělců míří do obchodů


Becherovka Lemond

Půllitrové lahve Becherovky Lemond se převlékly do překvapivých kabátů. Mladí výtvarníci Alica Gurínová a Luke Tomski totiž lahev zpracovali podle svého vidění světa a jejich designy teď míří do regálů prodejen.

Díla mladých umělců budou k dostání v limitované edici 120 tis. lahví. Nové výtvarné zpracování lahví uvádí Lemond na trh u příležitosti dosažení 2 mil. prodaných litrů likéru v jeho tříleté historii.

„Podobu nového designu lahví jsme do poslední chvíle tajili. Věřím, že mladým lidem vyrazí dech a budou chtít mít práci svých vrstevníků doma či ji vzít na party. Design je šokující, svěží a neotřelý, tedy přesně se hodící k mladým lidem,“ řekl Marek Grabovský, manažer značky Becherovka Lemond.

Nové designy lahví Becherovky Lemond budou k dostání ve většině prodejen, kde jsou lidé Lemond zvyklí nakupovat. Na trh míří limitovaná edice 60 tis. lahví v každé variantě, tedy celkem 120 tis. lahví.

Pro mladé výtvarníky jde o zajímavou příležitost, jak se prosadit a získat zajímavou referenci. Výtvarným zpracováním navíc práce pro Lemond nekončí. „Alica i Luke výtvarně zpracovali stěny v klubech v Táboře a Brně. Na podzim a zimu plánujeme soutěž, jejíž vítěz získá jejich dílo přímo ve svém pokoji. Mladí výtvarníci se vrhnou na stěny a je takřka jisté, že tento pokoj bude naprostým unikátem,“ dodal Marek Grabovský.

Který design lahve se vám líbí více? Zúčastněte se naší ankety Která speciální lahev Becherovky Lemond se vám líbí více? na Otázkomat.cz