Stalinovy slzy se vrací na pulty obchodů, reklamní kampaň již začala


Tradiční vodka „Stalinovy slzy“ se po kratší pauze vrací zpět na český trh. K dostání je ve třech různých objemech, v rámci zavádění navíc za zvýhodněnou cenu.

Reklamní kampaň k uvedení staronové vodky Stalinovy slzy začala poslední listopadový den. Doprovází ji slogan „Neplačte, jsme zpět“. Cílem kampaně je vrátit tuto tradiční a zároveň dostupnou vodku zpět na trh. Stalinovy slzy jsou nabízeny ve třech různých objemech, konkrétně 1 l, 0,7 l a 0,5 l. Obsah alkoholu je 37,5 %.

Výroba vodky Stalinovy slzy byla před několika měsíci zastavena. Stalo se tak po krachu jejich původního výrobce, společnosti Trul, jejíž finanční potíže vyvrcholily po polovině roku 2010. Produkci Stalinových slz převzala společnost Czechoslovak Spirit. Ta na trh v současnosti nově zavádí také perlivou vodku Boom a mimo jiné v Česku distribuuje slovenskou specialitu Tatranský čaj.