Starobrno představí nový reklamní spot, chce jím oslovit mladší generaci


Starobrno

Nový reklamní spot s názvem „Chci si to dát…“ na značku piva Starobrno od soboty 18. 6. půjde do vysílání všech hlavních televizních stanic. Jde o první reklamu v duchu nového sloganu Pivo s moravským srdcem, která hodlá oslovit také mladší generaci.

Reklama poběží i v regionálních kinech a bude ke zhlédnutí na internetu. Motivy z reklamy se budou objevovat také na všech klíčových festivalech, které značka Starobrno podporuje.

Natáčelo se po celém Brně

Natáčení reklamního spotu bylo velmi atraktivní i pro přihlížející Brňany. Reklama totiž vznikala během dvou nocí na nejznámějších místech jihomoravské metropole – například v ulicích vedoucích k Zelnému trhu či pod katedrálou Petrov. Natáčelo se ale i na terase Pivovarské restaurace v bezprostřední blízkosti pivovaru Starobrno na Mendlově náměstí. V reklamě účinkují spousty brněnských herců a nechybí ani překvapení v podobě letadla čmelák se šikovným pilotem. Písničku ke klipu nazpívali Dan Bárta, Viktor Dyk a moravská hudební legenda Roman Dragoun.

„Reklama podporuje regionální hrdost. Zejména oslavuje jihomoravskou metropoli, jako město, které žije. Chceme oslovit mladou generaci, proto je reklama energická, nicméně pracuje se známou moravskou srdnatostí a bodrostí,“ přiblížil spot group brand manažer značky Starobrno Jiří Rákosník.

Premiéra v pivovarce

Ještě před zahájením vysílání v televizi se v pátek 17. 6. reklama ve světové premiéře představí široké veřejnosti na velkolepé show na terase Pivovarské restaurace. Program odstartuje v 17 hodin, přičemž diváci se mohou těšit na vystoupení několika hudebních skupin (Second hand HusBand, Kofe-in) a také Romana Dragouna se skupinou Futurum. Dění z pódia se bude přenášet na pět metrů široké a tři metry vysoké LCD projekci, kde všichni v předpremiéře ve 20.45 hodin nový televizní klip uvidí. Reklamu na místě slavnostně pokřtí manažer a vrchní sládek pivovaru Starobrno Tomáš Pluháček.

Speciálním hostem večera bude i Viktor Dyk. Spolu s Romanem Dragounem po premiéře spotu zazpívají celou píseň, která reklamu doprovází. Skladba se stopáží kolem tří minut se bude vysílat i v rádiích.