Starobrno začne stáčet do plastu i nealkoholické pivo


Pivovar Starobrno začne své nealkoholické pivo Fríí stáčet i do plastových PET lahví. První 1,5litrové maxilahve Fríí mohou spotřebitelé v sítích supermarketů a hypermarketů kupovat od března. Informovala o tom skupina Heineken, do které Starobrno patří.

Rok od vzniku značky

Značka Fríí vstoupila na trh v dubnu loňského roku. „Od počátku existence je značka Fríí spojena s motorismem a sportem. Podporujeme významné sportovní akce a sportovce, ale také další programy zabývající se rozumnou mírou konzumace a zodpovědným chováním,“ uvedla manažerka značky Fríí Daniela Klančíková.

„Maxilahev nealkoholického piva Fríí považujeme za ideální balení pro sportovní aktivity, výlety i práci na zahradě,“ přiblížila výhody maxilahve Fríí Daniela Klančíková. Nový obal je podle ní vhodnou alternativou k menšímu půllitrovému skleněnému obalu, který je pro přepravu méně vhodný a příliš těžký. Pivovar do maxilahví v současné době stáčí také např. Starobrno Tradiční nebo Starobrno Medium. Čtěte také: Pivovar Starobrno má rekord. V roce 2010 navařil milion hektolitrů piva

O skupině Heineken

Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V roce 2003 se součástí skupiny Heineken Česká republika stal pivovar Starobrno. V současné době je Heineken Česká republika třetím nejsilnějším hráčem na domácím trhu s pivem. Čtěte také: Heineken oficiálním „pivním“ partnerem OH 2012 v Londýně

-mdf-