Staropramen Cool Grep odstartoval reklamní kampaň


Staropramen Cool Grep

V pondělí 7. května se v televizi poprvé objeví nový reklamní spot na letošní přírůstek do portfolia Staropramenu – osvěžující pivo s ovocnou příchutí a nízkým obsahem alkoholu Staropramen Cool Grep. Kampaň „Zažeň žízeň Grepem“ navazuje na loni velmi úspěšnou produktovou kampaň na tehdejší novinku na trhu – Staropramen Cool Lemon. Hasiče žízně v ní letos doplní šamani s hláškou „Cool it“.

Čtěte také: Přichází Staropramen Cool Grep. Doplní oblíbený Cool Lemon

Když loni v polovině května na trh vstupoval Cool Lemon, kategorie těchto piv u nás v podstatě neexistovala. Ve Staropramenu vsadili na potenciál tohoto segmentu a zacílili své aktivity na netypické konzumenty piva – mladé dospělé spotřebitele a ženy. A odvaha se vyplatila. Již po prvních měsících se prodeje začaly pohybovat v řádu miliónů půllitrů Cool Lemonu měsíčně a tento trend trvá dodnes.

Vedle Lemonu nově Grep

Na loni fungující koncept letos Staropramen Cool Lemon a Cool Grep v komunikaci navážou. „Opět se budeme soustředit na komunikaci produktových benefitů pro vybrané příležitosti konzumace. To znamená osvěžení a menší obsah alkoholu. Více než loni jsme však kladli důraz na odlehčenou a zábavnou atmosféru, která je pro příležitosti, kdy se tato piva pijí, typická. S novým konceptem šamanů zahánějících žízeň Cool Grepem se cílová skupina spotřebitelů bude setkávat až do konce léta,“ řekla k právě startující kampani a marketingové podpoře Eva Zlámalová.

V této fázi televizní spoty doplní kampaň na Facebooku. „Jsme nyní teprve na začátku kampaně, která se bude s blížícím se létem postupně stupňovat. Spotřebitelé se mají určitě na co těšit,“ avizovala Zlámalová a dodává, že bližší informace k dalším fázím marketingové podpory zveřejní z konkurenčních důvodů až v době jejich zahájení.