Staropramen mění design baleného piva a rozšiřuje jeho nabídku


Plechovky

Právě v těchto dnech se mohou spotřebitelé poprvé setkat s novým designem balených piv značky Staropramen.

Začala totiž jejich distribuce, v rámci které se na trhu objeví lahve s novými etiketami, nové plechovky, PET lahve a multibalení. Čtěte také: Staropramen zavádí na trh pivo v plastu. Lahve mají 1 litr

Nový design má více upoutat

Od změny designu představitelé značky očekávají především posílení vnímané kvality produktové řady a zvýraznění viditelnosti těchto balení na prodejnách.

„Staropramen je značka, jejíž kvalitu oceňují nejen spotřebitelé ale i odborná veřejnost. Nový design etiket má reflektovat a podpořit právě vnímanou kvalitu produktové řady. Jelikož obal je důležitým prvkem nákupního rozhodování, mají nové etikety také posílit viditelnosti piv Staropramen na prodejnách. Design navíc pomůže k jasnějšímu odlišení jednotlivých typů piv Staropramen, což ocení především věrní spotřebitelé naší značky,“ vysvětlila Eva Zlámalová, brand manager značky Staropramen.

Změna po pěti letech

K poslední takto výrazné změně designu balených piv z portfolia značky Staropramen došlo počátkem roku 2006 v souvislosti se zavedením nového typu zelené lahve, které nahradily do té doby používaný typ NRW. Staropramen tehdy jako první u nás použil netradiční formu vertikálního loga.

Společně se změnou designu balených piv Staropramen uvádí pivovar také novinku v portfoliu – půllitrovou plechovku na degustačních soutěžích již několikrát oceněné Staropramen 11°. Ta byla na trh uvedena loni a doposud byla dostupná v půllitrové lahvi a točené variantě.