Staropramen mění lahve všech svých piv. Bude na nich „vyryté“ logo


Staropramen - lahve

Nové lahve piv Staropramen

Lidi, kteří si kupují lahvové pivo Staropramen, čeká v nejbližších dnech velká změna. Pivovar z pražského Smíchova a dvojka českého pivního trhu investoval 200 miliónů korun a po šesti letech kompletně mění lahve, jež používá pro všechny typy svých piv.

Díky jedinečnému moderním designu nového balení, jehož součástí je výrazný embos ikony značky – věnce s písmenem „S“ a letopočtu 1869 se tak Staropramen už na první pohled výrazně odliší od konkurence. V obchodní síti se tyto lahve objeví na přelomu března a dubna.

Piva dostanou také novou etiketu. Změnou prošlo na začátku roku také logo značky. Čtěte podrobněji: Staropramen vstupuje do roku 2012 s novým logem, sloganem i kampaní

Více piva v lahvích než točeného

V loňském roce se v České republice prodalo více baleného piva v obchodní síti než točeného piva v hospodách a v restauracích. Projevil se tak dlouhodobý trend zvyšující se domácí spotřeby piva, u kterého lze předpokládat, že bude v následujících letech pokračovat. Ve Staropramenu se proto rozhodli na tento trend zareagovat.

„Protože si lidé stále častěji pivo vychutnávají doma, rozhodli jsme se, že jim pro tyto příležitosti nabídneme naše unikátní pivo v unikátní lahvi,“ řekl k novince Zbyněk Kovář, generální ředitel společnosti Pivovary Staropramen a dodal: „Nové balení odráží inovativnost a modernost značky Staropramen, ale zároveň se opírá o 143letou tradici smíchovského pivovaru.“

Změna designu po 6 letech

Nová lahev ctí současnou filosofii pivovaru. Lahev má moderní design, je jedinečná a podtrhuje odvahu značky Staropramen nebát se novinek a inovací. Staropramen je prvním pivovarem, který se v takovémto rozsahu pustil do kompletní výměny za unikátní lahev, výrazně odlišné od dalších značek na trhu. Jde o nejvýznamnější změnu vizuální podoby značky od roku 2006, kdy byl Staropramen také první velkou značkou na trhu s novým typem lahve, tzv. long neck typem, která nahradila do té doby používané unifikované NRW lahve.

Aby si spotřebitelé mohli vychutnat Staropramen z této nové lahve, znamenalo to pro pivovar nejen nákup desítek miliónů lahví, ale také modernizaci stáčecí technologie. Celková investice pak dosáhla 200 miliónů korun.

Výměna bude trvat několik týdnů

Kompletní výměna všech půllitrových skleněných lahví piv Staropramen bude probíhat v následujících týdnech podle toho, jak se současné lahve budou vracet z trhu od spotřebitelů zpět. „Očekáváme, že naprostá většina současných lahví bude těmi novými nahrazena během následujících dvou měsíců,“ odhaduje ředitel logistiky společnosti Pivovary Staropramen Pavel Sysel.

První pivo v nových lahvích vyjelo z pivovaru do obchodů v úterý 13. března. Spotřebitelé se tak s novým obalem v obchodech poprvé setkají především na přelomu března a dubna. Uvedení lahve na trh bude provázet mediální kampaň.