Staropramen odstartoval kampaň na své nové Nefiltrované pivo


Staropramen

Staropramen uvedl koncem července na trh originální české nefiltrované pivo. Se Staropramenem Nefiltrovaným se tak již mohou spotřebitelé setkat jak v maloobchodních sítích, tak v restauracích a hospodách. Po promoakci pro příznivce značky, kterou ještě před zahájením distribuce na Facebooku realizovala agentura Candytech, před několika dny začala hlavní část marketingové podpory nového ležáku.

Čtěte také: Staropramen uvádí na trh nefiltrovaný ležák. Bude točený i v lahvi

Televize, rádio i ochutnávky

Podpora Staropramenu Nefiltrovaného bude obsahovat TV spoty, rádiovou kampaň, tiskovou inzerci, outdoor media, ochutnávkovou tour a in store podporu. Televizní spot, který zdůrazňuje myšlenku, že nefiltrovaná zábava je lepší, natočil v produkci Savage renomovaný režisér Jakub Kohák. Spot bude nasazen na televizních stanicích Nova a Prima a jejich dceřiných stanicích Nova Cinema, Prima Cool a Prima Love.

Zájem o nefiltrovaná piva sílí

„V případě Staropramenu Nefiltrovaného jdeme vstříc aktuálnímu trendu mezi tradičními pivaři, kteří nefiltrovaná či kvasnicová piva dnes velmi vyhledávají. Cílem kampaně je nejen vzbudit zájem, ale v co největší míře dát spotřebitelům možnost toto originální pivo ochutnat a dozvědět se také co nejvíce o jeho specifické receptuře a výrobním postupu,“ řekla k poslední novince v portfoliu manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová.

Nefiltrované je točené i v lahvích

Staropramen Nefiltrovaný připravoval tým vrchního sládka pivovaru Zdeňka Luxe osm měsíců tak, aby jeho konzumentům poskytl i ve všedních dnech nevšední chuťový zážitek. Pivo má pro tento druh typický zákal a velmi osobitou neuhlazenou chuť, podpořenou příjemnou chlebovinkou díky podílu pšeničného sladu. Dostupný bude v půllitrových skleněných lahvích a v hospodách i v točené variantě.