Staropramen vstupuje do roku 2012 s novým logem, sloganem i kampaní


Staropramen

„Jeden za všechny, všichni na jedno.“ Tak zní slogan nové kampaně značky Staropramen, která je připravena pro letošní rok a začíná již počátkem února. Její součástí bude také nové logo, mění se i celkový vizuální styl značky.

Hlavním cílem těchto změn je další posilování pozice značky Staropramen na českém trhu v hlavním segmentu piv.

Staropramen své nové logo se sloganem už před několika dny představil Fanouškům na Facebooku. Kvůli pravopisné chybě ale nový vizuál po chvíli stáhl. Čtěte také: Staropramen představil nové logo a slogan. I s jazykovou chybou

Budování image

„Důvodem změn je především skutečnost, že se Staropramen v minulých letech soustředil především na produktovou komunikaci, která nejen v případě Staropramenu Cool Lemonu a Staropramenu Nefiltrovaného přinesla obchodní úspěch. Pro další růst značky jsme se rozhodli pracovat také s její image,“ řekla ke změnám manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová.

Start začátkem února

Nová kampaň začíná 2. února, kdy se na obrazovkách televizních stanic Nova, Nova Cinema, Prima Family a Prima Cool začnou objevovat půlminutové reklamní spoty. Právě v nich zazní slogan „Jeden za všechny, všichni na jedno“. “Staropramen chce být přirozenou součástí života part přátel a kamarádů, kteří rádi vymýšlejí nové věci a přicházejí s originálními řešeními situací,“ dodala k televiznímu spotu Eva Zlámalová. Nový spot si můžete prohlédnout na adrese www.youtube.com/staropramenCR.

Nové logo po 6 letech

Nové je také logo značky Staropramen. „V roce 2011 jsme v designu začali se změnou etiket. Klíčové zdůraznění vertikálního loga a ikony „S“ jsme nyní využili a postupujeme o další krok dál. Začínáme používat nové logo v podobě štítu, který naši značku bude prezentovat se zaslouženým sebevědomím,“ řekla Zlámalová. Jeho představení probíhá i na profilu Staropramenu na sociální síti Facebook, který má už více než 46 tisíc fanoušků. Logo a novou grafickou identitu značky připravila agentura Cocoon Group.

Logo a následně i vizuální styl mění Staropramen po šesti letech. Tehdy jako první z českých piv použil netradiční formu vertikálního loga a kapičkového pozadí. Vertikální logo využívá i dnes v podobě štítu.

Staropramen - změna loga 2006-2012

Tím však novinky pro letošní rok nekončí. Změny v designu a komunikaci se totiž projeví i na prodejních místech a v hospodách a restauracích, jež piva Staropramen nabízí.