Staropramen vyrábí další nealko. Představil Sládkovu Limonádu


Staropramen Sládkova Limonáda

Staropramen Sládkova Limonáda

Po velkém úspěchu beermixů připravil Staropramen nový typ osvěžení – první nealkoholickou sladovou limonádu pro dospělé.

Po pivních mixech Sládkova Limonáda

Jsou to dva roky od chvíle, kdy Staropramen překvapil uvedením beermixů, tedy nízkoalkoholického mixu světlého piva a ovocné šťávy na český trh. Dnes je u nás zná téměř každý a jejich celkové prodeje všech značek se z nuly vyšplhaly na více než 90 milionů půllitrů za loňský rok.

Staropramen, lídr v inovacích mezi pivovarskými společnostmi v Česku, se nyní chystá prošlapat si cestu k novým spotřebitelům a příležitostem uvedením první nealkoholické sladové limonády pro dospělé. Na začátku července se v obchodní síti, restauracích a hospodách poprvé objeví Staropramen Sládkova Limonáda.

Nealkoholická limonáda pro dospělé

„Beermixy jsou na trhu již dva roky, nastala tak vhodná doba pro další rozšíření naší nabídky. Ze všech variant, které jsme v uplynulé době zvažovali, nás nejvíce zaujala možnost oslovit spotřebitele prvním přírodním nealkoholickým osvěžením pro dospělé, který ale zároveň vychází z našeho pivarského umění. Položili jsme si otázku: co se stane, když se náš sládek rozhodne uvařit osvěžujicí limonádu ze sladu? A tak vznikla Staropramen Sládkova Limonáda,“ řekl k novince Zbyněk Kovář, generální ředitel společnosti Pivovary Staropramen.

Ve dvou příchutích: Originál a Jablko

Nový nápoj ze smíchovského pivovaru nabízí přírodní osvěžení bez konzervantů, umělých barviv a sladidel. Bude k dostání ve dvou variantách: „Originál“ s jemnou sladovou chutí a „Jablko“ s přírodní chutí jablek. „Výroba naší sladové limonády začíná pečlivým výběrem kvalitního českého ječmene. Z něho vzniká slad, který pomeleme, uvaříme a necháme projít speciálním procesem kvašení tak, aby nevznikl alkohol. Nápoj jemně nasytíme přirozeně vzniklým oxidem uhličitým a šetrně přidáme ovocnou šťávu. Poté stáčíme,“ řekl k procesu výroby Zdeněk Lux, vrchní sládek pivovaru Staropramen. „Hledání správné receptury a chuti nám trvalo pět měsíců,“ dodal Lux.

Není pivem, ale nemá k němu daleko

I přes nulový obsah alkoholu zůstává i Sládkova Limonáda nápojem určeným pro dospělé. Kvůli značce v jejím názvu. „Staropramen bude vždy světem pro dospělé. Jde o značku po více než 100 let spojenou primárně s pivem. V tomto světě však již nebude jen tradiční alkoholické pivo, byť bude stále dominovat. V souladu se změnami v životním stylu našich spotřebitelů budeme i v budoucnu hledat nové nápoje na bázi piva či sladu vycházející z našich pivovarských zkušeností, které sbíráme již od roku 1869,“ dodal Zbyněk Kovář.

Půllitrové lahve, stylové etikety

Pro zajištění odlišnosti produktu od klasického pivního portfolia se ve Staropramenu rozhodli pro Sládkovu Limonádu použít průhledné 0,5 litrové láhve, které dají také vyniknou zlatavé barvě nápoje. Rovněž etikety i distribuční balení na limonádu – papírový karton 20×0,5l – jsou designově poutavé a sázejí na přírodní motivy.