Zájem o pivní mixy v PET lahvích stoupá. Meziročně o 100 procent


Gambrinus Ochucený v PET lahvích

Gambrinus Ochucený v PET lahvích

Zájem o nápoje v PET balení v uplynulých létech stoupnul. Tento trend se týká i míchaných nápojů z piva.

V posledních několika letech obliba nápojů v PET balení mezi zákazníky výrazně vzrostla. V segmentu míchaných nápojů z piva představuje toto balení 15 % prodaného objemu, zatímco ještě před rokem to bylo pouze 7 % (leden-květen 2013 vs. stejné období loňského roku, zdroj: Nielsen). Spotřebitelé na nich hodnotí kladně především jejich praktičnost, která jim poskytuje určitý komfort při konzumaci.

„PET lahve jsou lehké, pevné a opakovatelně uzavíratelné. Češi jednoduše vnímají jejich přednosti, i proto jejich podíl na trhu každoročně stoupá,“ shrnul výhody balení marketingový manažer značky Gambrinus Miroslav Peichl.