Zlatopramen má novinky: Radler citrón a Radler pomeranč se zázvorem


Zlatopramen Radler

Zlatopramen Radler citrón a Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem, to jsou dva nové produkty, které pro nadcházející sezónu posílá na český pivní trh značka Zlatopramen 11°.

Zavedením pravého, podle slov výrobce chuťově vyváženého a z přírodních surovin vznikajícího Radleru tak Zlatopramen vychází vstříc spotřebitelům, kteří si v posledních letech ochucená piva velmi oblíbili. Citrón zůstává u pivních mixů nejžádanější příchutí, pomeranč se zázvorem nabízí originální, lehce pikantní a lahodnou novinkovou kombinaci chutí vyžádanou přímo konzumenty. Takzvané Radlery si totiž i přes snížený obsah alkoholu uchovávají typickou jemnou pivní hořkost a svou osvěžující chutí vybízí k napití nejen v létě, ale po celý rok.

Čtěte také: Přichází Staropramen Cool Grep. Doplní oblíbený Cool Lemon

Smícháním Zlatopramen 11° a ovocné šťávy

Novinkové nízkoalkoholické nápoje Zlatopramen Radler citrón a Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem vznikají kombinací piva Zlatopramen 11° se šťávou z přírodního ovoce. Receptura je originální a česká. Nápoj neobsahuje žádné umělé přísady, konzervační látky či barviva. Výsledkem je chmelově nahořklá a zároveň ovocná chuť.

Zakoupením originálního Zlatopramen Radleru, namíchaného podle vlastní receptury dále zákazník získává jistotu, že dostane vždy a všude chuťově totožný nápoj, což nelze zaručit v případě míchání nápojů typu radler „na stole do skla“. V těchto případech chuť výsledného mixu závisí na kvalitě a chuti použitého piva a limonády a poměru vzájemného namíchání.

Na novince se pracovalo přes rok

Přípravy na uvedení novinek Zlatopramen Radler citrón a Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem zabraly celý uplynulý rok. Kromě výběru vhodné značky piva bylo ve spotřebitelském průzkumu potřeba zjistit, jaké příchutě oslovení respondenti preferují. Ve spojení s pivem lidé nejvýše hodnotili citrónovou příchuť, následoval pomeranč a zázvor.

„Název Radler je garance kvality, který má v jiných zemích dlouhou tradici. My jako jediný český výrobce můžeme název používat, protože vlastníme ochrannou známku,“ konstatoval marketingový ředitel společnosti Heineken Česká republika Jiří Rákosník. „Radler citrón představuje osvěžující přírodní chuť. V případě Radleru Pomeranč se zázvorem chceme nabídnout lahodnou a lehce pikantní, zkrátka originální kombinaci,“ dodal Jiří Rákosník.

Jen 2 % alkoholu, jako Staropramen Cool Lemon

Zlatopramen Radler citrón a Zlatopramen Radler pomeranč se zázvorem mají nižší obsah alkoholu (2%), dle slov výrobce osvěžující ovocně-nahořklou chuť a skvělou pitelnost. Jsou jako stvořené pro mladé a aktivní lidi, kteří rádi zkoušejí nové a inovativní produkty a zapojují se do společenského dění a zábavy.

Podle doporučení výrobce Zlatopramen Radler chutná nejlépe vychlazený z pivní sklenice. Poskytuje osvěžení a dodává energii po různých druzích sportu a hodí se k jakémukoli jídlu. Prodávat se bude v půllitrových skleněných lahvích a půllitrových plechovkách. Zlatopramen Radler citrón dále přichází na trh i v 1,5 litrové Maxilahvi, která se hodí pro různé outdoorové aktivity s přáteli.

Obliba „radlerů“ v Česku stále roste

Historie nápoje s názvem Radler je stará více než sto let. Podle dostupných zdrojů Radler vznikl v Německu, kde ho rádi popíjeli „radleři“ čili rekreační cyklisté. Radler sportovce občerstvil a dodal jim energii po dlouhých výšlapech do terénu.

Nyní se obliba ochucených piv vrací – a to nejen v Čechách, ale i v sousedních zemích. Tzv. pivní mixy se stávají samostatnou pivní kategorií a nedílnou součástí pivního portfolia. Od dubna 2011 do konce roku koupili spotřebitelé v maloobchodní síti v České republice celkem 75.000 hektolitrů ochuceného piva. Největších úspěchů pivní mixy dosáhly v letní sezóně, kdy představovaly až 2,6 % podíl na českém pivním trhu.

Tradice výroby jedenáctistupňového piva Zlatopramen sahá až do poloviny sedmnáctého století. Zlatopramen je podle výrobce hutnější pivo s bohatou pěnou a příjemnou hořkostí. Vyváženou chuť Zlatopramenu dodává vybraný chmel, kvalitní slad a použití tradiční technologie. Zlatopramen je vůbec nejprodávanějším pivem mezi jedenáctkami.