Likéry značky Dynybyl, nesoucí jméno jejich zakladatele, nadšeného aviatika, esperantisty a propagátora barmanství Emila Dynybyla, mění svou podobu a komunikaci. Nový design etiket více koresponduje s obdobím první republiky. Kampaň pracuje s příběhem tohoto úspěšného prvorepublikového podnikatele. Na trh je také uváděna letošní novinka – Dynybyl Bylinná.
Zakladatel Emil Dynybyl znovu na scéně
„V nové kampani jsme se rozhodli pracovat s příběhem Emila Dynybyla, který je stejně silný tak jako příběhy jeho současníků – Tomáše Bati a dalších. Na vizuálu představujeme Emila Dynybyla v jedné z jeho rolí, jako letce. Jako jeden z prvních vlastnil aeroplán, který hangároval přímo v tehdejší likérce,“ okomentoval novou kampaň brand manažer značky Dynybyl Marek Žižkovský.
To nejlepší z první republiky, slibuje kampaň
Komunikace bude k vidění především v místě prodeje, zejména v maloobchodech. Jejím ústředním motem je slogan: To nejlepší z první republiky. Připravené jsou například nově obrandované prodejní stojany. V supermarketech jsou naplánovány také ochutnávky likérů, zejména novinky letošního roku Dynybyl Bylinná. Jemně hořkého nápoje z macerátu bylin, který tvoří například kořen hořce, kůra pomeranče, lékořice či květ karafiátu.
Začínal od nuly, alkohol mu přinesl úspěch
Rodák Emil Dynybyl z Kostelních Střímelic u Stříbrné Skalice, žijící od dětství na pražském Žižkově, postavil svůj podnik prakticky z ničeho. Původně vyučený obchodní příručí založil svůj podnik v roce 1918 a během třiceti let neúnavné práce se vyšvihl mezi významné osobnosti první republiky.
Zapálený nadšenec pro esperanto pojmenoval v této umělecké řeči i svůj podnik, jehož oficiální název zněl: Průmysl likérových nápojů Verda Stelo Emil Dynybyl. Tato zelená hvězda byla Dynybylovi příznivá, protože firma rostla a expandovala až do znárodnění. V Říčanech u Prahy postavil vlastní lihovar a za lihovarem hangár pro jedno z prvních letadel ve městě. Emil Dynybyl byl totiž velkým milovníkem a propagátorem aviatiky.
Průkopník míchaných nápojů v Československu
Koncem října roku 1927 se v pražském baru Luxor na Václavském náměstí konala na evropském kontinentu historicky druhá mezinárodní soutěž barmanů s cílem „… Prospěti u nás v Republice Československé mixérskému povolání a zpopularizovati nápoje chuť povzbuzující (aperitivy) i pro běžný obchod v restauracích a kavárnách …“ Organizátorem nebyl nikdo jiný než Emil Dynybyl. Jeho firma Verdo Stelo se stala hlavním dodavatelem lihovin pro tuto soutěž včetně vlastní whisky.
V roce 2005 získala ochrannou známku Dynybyl společnost Bohemia Sekt a Dynybyl je opět mezi stálicemi českého trhu. Dva výrobky z řady Dynybyl jsou pro svou vynikající kvalitu držiteli prestižního ocenění Klasa – Dynybyl Special Dry Gin a Dynybyl Griotte.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:
Stejně jako všechny tradiční československé značky, za babku koupeny kapitálem a „uklizeny“ jako nežádoucí konkurence.