Po důkladném zhodnocení stavu svých provozů v Krásném a Velkém Březně provede společnost Heineken Česká republika integraci těchto pivovarů. Integrovaný provoz ve Velkém Březně bude vyrábět pivní značky Zlatopramen a Březňák. V souvislosti s tímto rozhodnutím společnost investuje 100 milionů Kč do modernizace a rozšíření pivovaru Velké Březno.
Provedené hodnocení se zaměřilo na stav obou pivovarů a ukázalo, že z důvodu optimalizace efektivity, budou výroba piva, zaměstnanci a vybavení pivovaru Krásné Březno muset být začleněny do pivovaru Velké Březno.
Na následující tři roky je stanoven plán investic v hodnotě 100 milionů Kč, které by měly přinést rozšíření výrobních kapacit, přesun zařízení z Krásného do Velkého Března a zároveň zajistit zaměstnancům bezpečnostní a pracovní podmínky nejvyššího standardu.
Integrace se netýká pouze výroby a zařízení, ale také týmů obou pivovarů. Společnost Heineken v současnosti zaměstnává v Krásném a Velkém Březně 119 zaměstnanců, z toho 54 v prvním a 65 v druhém pivovaru. Po integraci by v pivovaru Velké Březno mělo pracovat 83 zaměstnanců. Všem 36 zaměstnancům, pro něž se nenajde uplatnění v integrovaném týmu, bude nabídnuto jiné pracovní místo v provozech společnosti Heineken v České republice.
Pan Etienne Strijp, generální ředitel společnosti Heineken Česká republika, toho rozhodnutí komentuje následovně: „Provozování dvou pivovarů, které jsou od sebe vzdáleny jen několik málo kilometrů, není nadále udržitelné. Jsme přesvědčeni, že jejich integrací dosáhneme značného přínosu v oblasti kvality, efektivity a udržitelnosti. Naším cílem je redukovat negativní dopady procesu integrace na absolutní minimum. Nabídka alternativního uplatnění všem lidem opouštějícím své původní pozice je v tomto ohledu nedílnou součástí našich snah.“
Členové management týmů vedli osobní jednání s představiteli města, na nichž je o tomto rozhodnutí informovali. Jednání proběhla bezprostředně po oznámení odborům a zaměstnancům dotyčných pivovarů.
Společnost Heineken Česká republika bude nadále vyrábět jak Zlatopramen (původně z Krásného Března), tak Březňák (původní pivo z Velkého Března), přičemž tyto značky si uchovají své vlastní receptury a ingredience. Obě značky budou nadále těžit z obchodní a marketingové podpory společnosti Heineken Česká republika, která bude pokračovat v podpoře kulturních, sportovních, společenských a mnohých dalších aktivit v severních Čechách stejně, jako tomu bylo doposud.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:
[…] Stabilní teplota a nejvyšší kvalita piva, při jehož výrobě byly použity vybrané suroviny a tradiční technologie. To jsou hlavní devizy tankového piva Zlatopramen 11°, které se v současnosti zavádí do restauračních podniků na severu Čech. Zlatopramen 11° se vaří v pivovaru Velké Březno, kam se po integraci postupně přesouvá výroba z Krásného Března. Čtěte také: Heineken slučuje pivovary v Krásném a Velkém Březně. Kvůli efektivitě […]