Řadu ochucených likérů na bázi vodky značky Amundsen z distribučního portfolia společnosti Stock Plzeň rozšiřují dvě novinky. Rodina Amundsen se rozrostla o nové unikátní příchuti, které na trhu nemají konkurenci – Amundsen Pineapple & Coco (ananas a kokos) a Amundsen Fresh Cucumber & Lime (okurka a limetka).
Bezkonkurenční příchutě
Obě inovace přicházejí s příchutěmi, které dosud v tomto segmentu lihovin nebyly použity. Především kombinace okurky s limetkou představuje na českém trhu zcela zásadní novinku. Obě varianty byly zvoleny na základě rozsáhlých spotřebitelských testů. „Chceme spotřebiteli přinášet zajímavé a inovativní chutě. Proto přicházíme hned se dvěma novinkami. Variantu s okurkou jsme zvažovali již dlouho, ale až nyní pro ni nastal ten pravý čas,“ uvedl group brand manažer Tomáš Hejkal.
Okurková přesvědčila
Okurková příchuť podle něho navazuje na rostoucí popularitu okurkových limonád v gastronomii a přenáší tento zážitek i do podoby likéru. Zatímco ve spotřebitelských testech spojení ananasu s kokosem zabodovalo u konzumentů prakticky okamžitě, varianta okurka + limetka vzbuzovala diskuzi a zájem ochutnat. Výslednou chutí však přesvědčila i ty, kteří zpočátku váhali.
Navzdory neotřelým příchutím jsou nové Amundsen komponovány podle osvědčeného konceptu: staví na výhradně přírodních surovinách a jejich základem je šestkrát destilovaná Amundsen Vodka. Vycházejí vstříc spotřebitelům, kteří u ochucených drinků jednoznačně preferují produkty s přirozenou barvou, svěží, méně sladkou chutí a především s čistě přírodními ingrediencemi.
Stock Plzeň připravil pro premiéru obou novinek podporu v gastronomii i maloobchodní síti, v rámci plánovaných events a v digitálních médiích.
V láhvích o 0,5 a 1 litru
Amundsen Pineapple & Coco i Amundsen Fresh Cucumber & Lime budou na trhu k dispozici v balení 0,5 litru a 1 litr. Stanou se součástí řady Amundsen, která patří v Česku k nejprodávanějším produktům své kategorie. Rodina Amundsen zaujímá v gastronomii první příčku mezi ochucenými likéry na bázi vodky s podílem bezmála 30 %. V maloobchodě pak ve stejné kategorii drží řada Amundsen druhou pozici s podílem téměř 23 %. Součástí rodiny Amundsen jsou vedle novinek také varianty Lime & Mint, Melon, Pear, Cranberry, Strawberry, Plum, Green Apple, Peach nebo Energy.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme: