Pivovar Plzeňský Prazdroj od října zdražil své výrobky. Nový ceník platný od 1. října 2012 zohledňuje vyšší vstupní náklady na suroviny a energie. Zdražení se týká vybraných značek a balení napříč celým portfoliem, zejména pak lahvového piva. Nové ceny představují průměrné 3% zvýšení ceny, což přibližně odpovídá úrovni inflace.
„Náš nový ceník pro odběratele zohledňuje neustále rostoucí vstupní náklady. Tato úprava se dotkne především lahvového piva, u kterého byla cena v posledních několika letech měněna jen mírně. Český pivní trh se mění, klesá konzumace čepovaného piva v restauracích, které jsou pro českou pivní kulturu typické a vytvářejí její unikátnost. Chceme podpořit segment pohostinství, který zaměstnává řadu lidí a přispívá k rozvoji celé české ekonomiky. Věřím tedy, že odběratelé uvítají fakt, že u nejoblíbenějších velikostí sudů s pivem Gambrinus a Radegast zachováváme stejnou cenu“ uvedl generální ředitel Plzeňského Prazdroje Doug Brodman.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:
[…] Druhá největší pivovarská skupina na českém trhu Staropramen zvýší od 15. října ceny svých výrobků. Následuje tak Plzeňský Prazdroj, který ceny zvýšil již k 1. říjnu. Čtěte také: Plzeňský Prazdroj zdražil. V průměru o 3 procenta […]