Starobrno pokračuje se vzděláváním vysokoškoláků

Rekordní zájem vyvolaly v minulých dvou týdnech nábory nových studentů Starobrněnské večerní školy (SVŠ) v Brně, Zlíně a Olomouci. Do zábavně vzdělávacího projektu pivovaru Starobrno se jich přihlásilo…

Magazín


  Horký tip č. 1: Koupit 🍾 ALKOHOL online přes e-shop Alkohol.cz     -->

Rekordní zájem vyvolaly v minulých dvou týdnech nábory nových studentů Starobrněnské večerní školy (SVŠ) v Brně, Zlíně a Olomouci. Do zábavně vzdělávacího projektu pivovaru Starobrno se jich přihlásilo více než tři tisíce. Společně s absolventy minulých ročníků tak bude v právě odstartovaném semestru studovat celkem více něž 11 tisíc studentů.

„Velmi nás těší, že se mladí vysokoškoláci chtějí dozvědět o pivu a gastronomii více, poznat jeho historii, prostředí, ve kterém vzniká a moderní technologie, které jsou k jeho přípravě využívány. Do nového ročníku proto vstupuje SVŠ hned s několika změnami. Tou nejvýraznější je udělování speciálních titulů SVŠ – PivBc., PivIng.- za úspěšné dokončení dvouletého studia,“ říká Martin Kašpar, group brand manažer značky Starobrno a autor projektu. „Nejen tato novinka, ale i mnoho dalších bonusů zlákalo ke studiu nebývale vysoký počet uchazečů. Každý z nich hned při registraci obdržel originální dárkový tubus a Index studenta, který držitele opravňuje také k čerpání benefitů nejen od SVŠ, ale i od jejích partnerů,“ dodává Martin Kašpar.

Pro účastníky je stejně jako v loňském roce připraven bohatý kulturní program. Čeká na ně kromě jiného např. hokejový turnaj dvou největších brněnských univerzit, brněnský Čarodějáles nebo zlínský a olomoucký Majáles. Na všechny akce přitom mají studenti SVŠ zvýhodněný vstup. Zábavnou část studia pak opět doplní i ta vzdělávací v podobě týdenních zápočtů nebo pravidelných přednášek. Získané kredity lze potom proměnit v některou z odměn v podobě pivních soudků nebo víkendového pobytu pro celý studijní kruh.

Starobrněnská večerní škola vznikla jako věrnostní program pivovaru Starobrno a je určena studentům vyšších odborných a vysokých škol ve věku 18 až 26 let v Brně, Olomouci a Zlíně. Jejím cílem je přiblížit studentům zábavnou formou oblast pivovarnictví a gastronomie a seznámit je s technologií výroby piva či s historií pivovaru Starobrno. Pod vedením agentury Media Age byl projekt zahájen v roce 2007 pro brněnské studenty. Letos vstupuje SVŠ do svého čtvrtého ročníku a rozšířila se i do Olomouce a Zlína.. Projekt koresponduje se studiem na vysoké škole – je rozdělen na semestry a studenti za svoji aktivitu získávají kredity, jejichž získání je podmínkou pro vstup do dalšího ročníku.

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz  
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.