Staropramen Cool Grep odstartoval reklamní kampaň

V pondělí 7. května se v televizi poprvé objeví nový reklamní spot na letošní přírůstek do portfolia Staropramenu – osvěžující pivo s ovocnou příchutí a nízkým obsahem alkoholu Staropramen Cool Grep…

Magazín

Staropramen Cool Grep

V pondělí 7. května se v televizi poprvé objeví nový reklamní spot na letošní přírůstek do portfolia Staropramenu – osvěžující pivo s ovocnou příchutí a nízkým obsahem alkoholu Staropramen Cool Grep. Kampaň „Zažeň žízeň Grepem“ navazuje na loni velmi úspěšnou produktovou kampaň na tehdejší novinku na trhu – Staropramen Cool Lemon. Hasiče žízně v ní letos doplní šamani s hláškou „Cool it“.

Čtěte také: Přichází Staropramen Cool Grep. Doplní oblíbený Cool Lemon

Když loni v polovině května na trh vstupoval Cool Lemon, kategorie těchto piv u nás v podstatě neexistovala. Ve Staropramenu vsadili na potenciál tohoto segmentu a zacílili své aktivity na netypické konzumenty piva – mladé dospělé spotřebitele a ženy. A odvaha se vyplatila. Již po prvních měsících se prodeje začaly pohybovat v řádu miliónů půllitrů Cool Lemonu měsíčně a tento trend trvá dodnes.

Vedle Lemonu nově Grep

Na loni fungující koncept letos Staropramen Cool Lemon a Cool Grep v komunikaci navážou. „Opět se budeme soustředit na komunikaci produktových benefitů pro vybrané příležitosti konzumace. To znamená osvěžení a menší obsah alkoholu. Více než loni jsme však kladli důraz na odlehčenou a zábavnou atmosféru, která je pro příležitosti, kdy se tato piva pijí, typická. S novým konceptem šamanů zahánějících žízeň Cool Grepem se cílová skupina spotřebitelů bude setkávat až do konce léta,“ řekla k právě startující kampani a marketingové podpoře Eva Zlámalová.

V této fázi televizní spoty doplní kampaň na Facebooku. „Jsme nyní teprve na začátku kampaně, která se bude s blížícím se létem postupně stupňovat. Spotřebitelé se mají určitě na co těšit,“ avizovala Zlámalová a dodává, že bližší informace k dalším fázím marketingové podpory zveřejní z konkurenčních důvodů až v době jejich zahájení.

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz ↗
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


vycepni-zarizeni-dynamicky-2.gif
brand-745x100-1493717091.jpg

One Reply to “Staropramen Cool Grep odstartoval reklamní kampaň”

  1. Ivo Brzák napsal:

    Hit tohoto léta – ovocná piva, tzv. radlery. Staropramen Cool Grep
    # # # obsahuje
    # # # # # celkem 13 éček, z toho 5 velmi škodlivých: Sladidlo E952 je 40x sladší
    # # než
    # # # # # cukr bez jakéhokoliv energetického obsahu. Vyrábí se z cyklohexylaminu,
    # # # který
    # # # # se
    # # # # # jinak používá na hubení hmyzu nebo proti korozi. Zvyšují účinky
    # # # # # karcinogenů. V USA ZAKÁZÁNO! Sladidlo E954 je dokonce až 500x sladší
    # než
    # # # běžný
    # # # # cukr bez
    # # # # # energetického obsahu!! Vyrábí se z toluenu.Další sladidla E950 a E951
    # # # ještě
    # # # # # zvýrazňují sladivost ostatních sladidel. Údajně vhodné pro hubení
    # # # krys.E120
    # # # # je
    # # # # # skutečná lahůdka – rozemletí broučci Dactylopius Coccus. Dodávají
    # # # potravinám
    # # # # # zdravou červenou barvu. Mohou ale způsobit kožní nádor, astma,
    # # # # kopřivku,sennou
    # # # # # rýmu, u dětí hyperaktivitu…Celkem pět velmi nebezpečných éček. To je
    # # # COOL.
    # # # # Tak dobrou chuť………..

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.