Minulý týden začala hlavní část marketingové podpory poslední novinky v portfoliu značky Staropramen – osvěžujícího piva s chutí citrónu a nízkým obsahem alkoholu Staropramen Cool Lemon.
Kampaň „Uhas žízeň Lemonem“ odstartovala přesně tři týdny po zahájení distribuce, která zahrnuje jak segment obchodů, tak i restaurací.
Čtěte také: Novinka od Staropramenu, lehké pivo s citronem, je již v prodeji
„Pro podporu novinky Staropramen Cool Lemon jsme na úvod léta připravili mix aktivit relevantních pro cílovou skupinu, kterou jsou především mladí dospělí spotřebitelé a ženy. Zahrnuje on-line komunikaci, cílenou reklamní kampaň, ochutnávkovou roadshow, promo na letních akcích i v obou prodejních kanálech retail i gastro,“ uvedl Martin Bořil, manažer inovací společnosti Pivovary Staropramen.
Kampaň „Uhas žízeň Lemonem“ je typickou produktovou kampaní podporující hlavní atributy nového piva – osvěžení a nížší obsah alkoholu. „Věříme, že jednoduchý koncept se Staropramen Cool Lemon hasiči a hasičkami žízně vytvoří velmi rychle povědomí u cílové skupiny,“ řekl ke kampani Bořil.
V této fázi televizní spoty doplní kampaň v rádiích a velká ochutnávková roadshow se čtyřmi týmy hasičů žízně, která projede napříč celou Českou republiku.
Staropramen Cool Lemon rozšiřuje pivní kategorii a měl by být všude tam, kde lidé hledají letní osvěžení. Uhasí žízeň na plážích, bude zpestřením na letních party, obohatit může také grilování či osvěží jen tak v parném odpoledni ve stínu slunečníku. Bude se prodávat v půllitrových lahvích a plechovkách, a to nejen v obchodech, ale doplněn originální sklenicí také v restauracích.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:
[…] Staropramen Cool Lemon odstartoval kampaň, nechybí ani ochutnávky […]