Staropramen vstupuje do roku 2012 s novým logem, sloganem i kampaní

Jeden za všechny, všichni na jedno. Tak zní slogan nové kampaně značky Staropramen, která je připravena pro letošní rok a začíná již počátkem února. Její součástí bude také nové logo…

Magazín

Staropramen

„Jeden za všechny, všichni na jedno.“ Tak zní slogan nové kampaně značky Staropramen, která je připravena pro letošní rok a začíná již počátkem února. Její součástí bude také nové logo, mění se i celkový vizuální styl značky.

Hlavním cílem těchto změn je další posilování pozice značky Staropramen na českém trhu v hlavním segmentu piv.

Staropramen své nové logo se sloganem už před několika dny představil Fanouškům na Facebooku. Kvůli pravopisné chybě ale nový vizuál po chvíli stáhl. Čtěte také: Staropramen představil nové logo a slogan. I s jazykovou chybou

Budování image

„Důvodem změn je především skutečnost, že se Staropramen v minulých letech soustředil především na produktovou komunikaci, která nejen v případě Staropramenu Cool Lemonu a Staropramenu Nefiltrovaného přinesla obchodní úspěch. Pro další růst značky jsme se rozhodli pracovat také s její image,“ řekla ke změnám manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová.

Start začátkem února

Nová kampaň začíná 2. února, kdy se na obrazovkách televizních stanic Nova, Nova Cinema, Prima Family a Prima Cool začnou objevovat půlminutové reklamní spoty. Právě v nich zazní slogan „Jeden za všechny, všichni na jedno“. “Staropramen chce být přirozenou součástí života part přátel a kamarádů, kteří rádi vymýšlejí nové věci a přicházejí s originálními řešeními situací,“ dodala k televiznímu spotu Eva Zlámalová. Nový spot si můžete prohlédnout na adrese www.youtube.com/staropramenCR.

Nové logo po 6 letech

Nové je také logo značky Staropramen. „V roce 2011 jsme v designu začali se změnou etiket. Klíčové zdůraznění vertikálního loga a ikony „S“ jsme nyní využili a postupujeme o další krok dál. Začínáme používat nové logo v podobě štítu, který naši značku bude prezentovat se zaslouženým sebevědomím,“ řekla Zlámalová. Jeho představení probíhá i na profilu Staropramenu na sociální síti Facebook, který má už více než 46 tisíc fanoušků. Logo a novou grafickou identitu značky připravila agentura Cocoon Group.

Logo a následně i vizuální styl mění Staropramen po šesti letech. Tehdy jako první z českých piv použil netradiční formu vertikálního loga a kapičkového pozadí. Vertikální logo využívá i dnes v podobě štítu.

Staropramen - změna loga 2006-2012

Tím však novinky pro letošní rok nekončí. Změny v designu a komunikaci se totiž projeví i na prodejních místech a v hospodách a restauracích, jež piva Staropramen nabízí.

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz ↗
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


vycepni-zarizeni-dynamicky-2.gif
brand-745x100-1493717091.jpg

One Reply to “Staropramen vstupuje do roku 2012 s novým logem, sloganem i kampaní”

  1. […] Piva dostanou také novou etiketu. Změnou prošlo na začátku roku také logo značky. Čtěte podrobněji: Staropramen vstupuje do roku 2012 s novým logem, sloganem i kampaní […]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.