Válka nealkoholických piv je u konce. Vítěze ale nemá

Rodinný pivovar Bernard považuje reklamu Plzeňského Prazdroje na jeho značku nealkoholického piva Birell, v níž tvrdí, že „chutí převyšuje ostatní“, za nepravdivou a neetickou. Vyzval proto Birell na degustační souboj, který by rozhodl…

Magazín


  Horký tip č. 1: Koupit 🍾 ALKOHOL online přes e-shop Alkohol.cz     -->

Rodinný pivovar Bernard považuje reklamu Plzeňského Prazdroje na jeho značku nealkoholického piva Birell, v níž tvrdí, že „chutí převyšuje ostatní“, za nepravdivou a neetickou. Vyzval proto Birell na degustační souboj, který by rozhodl, zda je Birell skutečně hodný svému sloganu. Výrobce Birellu, Plzeňský Prazdroj ale výzvu odmítl.

Stanislav Bernard, generální ředitel pivovaru Bernard, je chováním lídra trhu zklamán. „Na základě toho, že Plzeňský Prazdroj opakovaně používá zavádějící a nabubřelé reklamní kampaně, jsme se rozhodli na jednu z nich („Birell: chutí převyšuje ostatní“, pozn. red.) zareagovat a vyzvali jsme jej proto otevřeným dopisem k degustačnímu souboji mezi nealko pivy Birell a Bernard s čistou hlavou, kterým by mohl své tvrzení prokázat“ uvedl Bernard a dodal: „Reakci Plzeňského Prazdroje na naši výzvu vnímáme jako absenci přiměřené pokory a také jako aroganci, která může vést až k definitivnímu rozpadu Českého svazu pivovarů a sladoven s kořeny sahajícími do roku 1873. To ostatně jasně naznačuje i skutečnost, že ze svazu v posledních měsících vystoupilo již sedm pivovarů, které tak reagovaly na chování pivního giganta a další tento krok bohužel zvažují.“ Plzeňský Prazdroj se ke sporu veřejně nevyjádřil.

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz  
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.