Víno se „zpívající“ etiketou od nově vzniklého vinařství je na trhu

Sortiment vín v tuzemských řetězcích rozšířilo v průběhu měsíce září nové Vinařství U Dvou lip. Jejich přívlastková vína z běžné i bio produkce, vstupují na český trh s unikátní novinkou v podobě…

Magazín


  Horký tip č. 1: Koupit 🍾 ALKOHOL online přes e-shop Alkohol.cz  
  Horký tip č. 2: Koupit 🍃 KRATOM online přes e-shop AdamKrupa.cz  
Vinařství U Dvou lip

Víno z Vinařství U Dvou lip

Sortiment vín v tuzemských řetězcích rozšířilo v průběhu měsíce září nové Vinařství U Dvou lip. Jejich přívlastková vína z běžné i bio produkce, vstupují na český trh s unikátní novinkou v podobě etikety, která díky moderním technologiím „zpívá“ písničku „Johančiny slzy“, kterou složila a nahrála kapela Čechomor.

Vinařství U Dvou lip je prvním výrobcem, který použil tento specifický prvek na vinné etiketě. Nápad se zrodil z myšlenky spojení vína a písničky: „setkání s muzikanty z Čechomoru náš záměr potvrdilo. Oslovilo je totiž nejen naše víno, ale také krajina v podhůří Chřibů, kde máme vinice,“ vysvětlil marketingový ředitel Ivo Kaňovský a dodává: „místo se dvěma lípami inspirovalo Čechomor natolik, že se místní legenda stala ústředním motivem jejich nové písničky „Johančiny slzy“, kterou věnovali právě našemu vinařství.“

Píseň lze přehrát přes QR kód

Spolupráce s Čechomorem, jehož repertoár vychází z lidových písniček a líbí se fanouškům napříč generacemi, tak nakonec přispěla k vytvoření speciální vinné etikety s QR kódem. Po jeho načtení chytrým mobilním telefonem, který disponuje čtečkou kódu (pokud ji telefon nemá přímo od výrobce, dá se zdarma stáhnout z internetu), umí písničku z webových stránek přehrávat.

Hudební motivy se objevují také na předních etiketách obou kolekcí vín. Na kolekci přívlastkových vín je přenesený notový zápis písničky „Johančiny slzy“, na Bio vínech jsou potom ztvárněny hudební nástroje, na které hrají muzikanti z Čechomoru. Autorem grafického návrhu etiket pro obě produktové řady je designer Martin Kožucharov, který se specializuje právě na obalový design. Z dílny jeho agentury BORK BRAND také pochází celkový koncept včetně myšlenky na propojení značky Vinařství U dvou lip s písničkou, názvu nového vinařství i logotypu značky.

Nové vinařství U Dvou lip

Nově vzniklé Vinařství U Dvou lip hospodaří na Kyjovsku nedaleko obce Hýsly na 35 ha vinic a zaměřuje se na produkci Bio vín a přívlastkových vín. Při pěstování hroznů klade vinařství důraz na šetrné zacházení s jedinečnou krajinou v tomto malebném koutě Slovácka. Dominantu jejich vinic v podhůří Chřibů tvoří urostlé lípy se sochou svatého Jana Nepomuckého. Vína z řady BIO vín i přívlastkové řady jsou na trhu již v řetězcích prodejen Albert, Tesco, Makro a Interspar.

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz  
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.