Zlatopramen 11° přináší o stupeň větší pivo

Akce s podtitulem „Šestý lok navíc“ probíhá celé září ve vybraných restauracích a dalších gastronomických zařízeních především v oblasti Severních Čech. Tato oblast je tradičním domácím zázemím značky Zlatopramen…

Magazín

Akce s podtitulem „Šestý lok navíc“ probíhá celé září ve vybraných restauracích a dalších gastronomických zařízeních především v oblasti Severních Čech.

„Tato oblast je tradičním domácím zázemím značky Zlatopramen. Chceme touto nabídkou odměnit bez rozdílu všechny příznivce Zlatopramenu přímo ve chvíli, kdy jdou do restaurace na naši točenou jedenáctku,“ vysvětluje lokalizaci akce Pavel Slavík. Na speciální nabídku hosty po celý měsíc upozorňuje informační nálepka na vstupních dveřích, a v interiéru pak plakáty a papírové stojánky na stolech.

Pro tuto speciální nabídku byla vyrobena limitovaná edice 12,5 tisíce unikátních výčepních sklenic, které mají dvě míry, klasickou půllitrovou a druhou větší, s obsahem 0,6 litru. Po ukončení speciální nabídky tak unikátní pivní sklo zůstane součástí výbavy restaurací a výčepů.

Značka Zlatopramen 11° se dlouhodobě profiluje jako pivo vhodné k zábavě a pro nejrůznější volnočasové aktivity s přáteli, jako jsou pikniky nebo výlety. Díky razantnímu nástupu jedenáctky Zlatopramen zažil vzestup celý segment jedenáctistupňových piv.

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz ↗
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


vycepni-zarizeni-dynamicky-2.gif
brand-745x100-1493717091.jpg

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.