Archiv pro štítek: Birell

Magazín

Birell nově s příchutí Citrón & Granátové jablko

Po loňském úspěchu Birellu Limetka & Malina přichází značka s další novinkou, tentokrát v provedení Citrón & Granátové jablko. I nová varianta nabízí spotřebitelům, kteří vyznávají a užívají…

Magazín

Nealko pivo Birell přichází s ovocnou příchutí Limetka & Malina

Trend svěžích ovocných nápojů vstupuje i do segmentu nealkoholických piv. V průběhu května a června uvede značka Birell do vybraných řetězců a restaurací letní novinku Birell Limetka & Malina se svěží ovocnou chutí…

Magazín

Obliba nealkoholického piva stále stoupá. Na úkor džusů a limonád

Zájem o nealkoholická piva v době Vánoc opět stoupá – na návštěvě by právě tento nápoj nejvíce ocenilo 39 % řidičů a řidiček, o 7 % více než v loňském roce…

Magazín

Birell Polotmavý bude v létě nově i ve „třetinkách“

Značka nejoblíbenějšího českého nealkoholického piva Birell uvádí na trh letní limitovanou edici Birellu Polotmavého. Vychází tak vstříc především ženám, které preferují tmavší variantu piv a také menší balení…

Magazín

Master Zlatý a Birell si z Británie přivezly zlaté „pivní Oscary“

Zlaté medaile pro piva Master 15˚ Zlatý a Birell z mezinárodní degustační soutěže piv Brewing Industry International Awards 2011, tzv. „pivní Oscary“, přivezl starší obchodní sládek…

Magazín

„Pivní Oscary“ získala v Británii česká piva Master Zlatý a Birell

Dvě piva Plzeňského Prazdroje Master 15˚ Zlatý a Birell získala zlaté medaile na mezinárodní degustační soutěži piv Brewing Industry International Awards 2011. Ta proběhla v Británii 9. až 11. února 2011…

Magazín

Birell představuje novou polotmavou variantu

Nejoblíbenější české nealkoholické pivo Birell přichází s novou, polotmavou variantou. Chuť i vůně Birellu Polotmavého je obohacena o aromatické látky z karamelového sladu. Rozšířením portfolia vychází značka vstříc přáním spotřebitelů…

Magazín

Válka nealkoholických piv je u konce. Vítěze ale nemá

Rodinný pivovar Bernard považuje reklamu Plzeňského Prazdroje na jeho značku nealkoholického piva Birell, v níž tvrdí, že „chutí převyšuje ostatní“, za nepravdivou a neetickou. Vyzval proto Birell na degustační souboj, který by rozhodl…

Magazín

Válka nealkoholických piv: Prazdroj se odmítá „utkat“ s Bernardem

Plzeňský Prazdroj degustační souboj s konkurenčním Bernardem odmítl a tvrdí, že k použití sloganu „Birell, chutí převyšuje ostatní“ jej opravňuje především to, že je po dlouhá léta nejprodávanějším nealkoholickým pivem…

Magazín

Birell chutí převyšuje ostatní? Pojďme na souboj, vyzývá Bernard

Rodinný pivovar Bernard se rozhodl zareagovat na reklamní kampaň Plzeňského Prazdroje, v níž o značce Birell velmi odvážně tvrdí, že „Chutí převyšuje ostatní“…