Archiv pro štítek: nealkoholické pivo

Magazín

„Pivní Oscary“ získala v Británii česká piva Master Zlatý a Birell

Dvě piva Plzeňského Prazdroje Master 15˚ Zlatý a Birell získala zlaté medaile na mezinárodní degustační soutěži piv Brewing Industry International Awards 2011. Ta proběhla v Británii 9. až 11. února 2011…

Magazín

Pivovar Bernard má za sebou rekordní rok

Rodinný pivovar BERNARD má za sebou úspěšný rok. V době všeobecnému útlumu na českém pivovarnickém trhu se mu podařil vystavit rekordní objem piva. Daří se mu především díky strategii, která se zaměřuje na tradičně vařené a chuťově zajímavé pivo…

Magazín

„Pivaři“ pomalu mizí. Češi dávají přednost kvalitě, ukázal průzkum

Češi začínají upřednostňovat při pití piva kvalitu nad kvantitou, pečlivěji si vybírají značky a věří v prestiž českého piva. Nejen to vyplývá z nejnovějších výsledků dlouhodobého výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti…

Magazín

Na Vánoce mějte doma nealkoholické pivo. Návštěvy to ocení

Téměř polovina řidičů by při vánočních návštěvách chtěla pít nealkoholické pivo. Naopak nejméně je láká čaj, limonády a džusy. Vyplývá to z aktuálního průzkumu společnosti Ipsos Tambor provedeném nejen mezi motoristy…

Magazín

Pivo Rebel je nově k dostání i v nealkoholické variantě

Zatímco spotřeba piva v České republice klesá, nealkoholické pivo se těší zájmu spotřebitelů a získává si stále více příznivců. Havlíčkobrodský pivovar se rozhodl po více než roční přípravě vyrábět své vlastní nealkoholické pivo Rebel…

Magazín

Birell představuje novou polotmavou variantu

Nejoblíbenější české nealkoholické pivo Birell přichází s novou, polotmavou variantou. Chuť i vůně Birellu Polotmavého je obohacena o aromatické látky z karamelového sladu. Rozšířením portfolia vychází značka vstříc přáním spotřebitelů…

Magazín

Válka nealkoholických piv je u konce. Vítěze ale nemá

Rodinný pivovar Bernard považuje reklamu Plzeňského Prazdroje na jeho značku nealkoholického piva Birell, v níž tvrdí, že „chutí převyšuje ostatní“, za nepravdivou a neetickou. Vyzval proto Birell na degustační souboj, který by rozhodl…

Magazín

Válka nealkoholických piv: Prazdroj se odmítá „utkat“ s Bernardem

Plzeňský Prazdroj degustační souboj s konkurenčním Bernardem odmítl a tvrdí, že k použití sloganu „Birell, chutí převyšuje ostatní“ jej opravňuje především to, že je po dlouhá léta nejprodávanějším nealkoholickým pivem…

Magazín

Birell chutí převyšuje ostatní? Pojďme na souboj, vyzývá Bernard

Rodinný pivovar Bernard se rozhodl zareagovat na reklamní kampaň Plzeňského Prazdroje, v níž o značce Birell velmi odvážně tvrdí, že „Chutí převyšuje ostatní“…

Magazín

Staropramen přichází s točeným nealkoholickým pivem

Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio své největší značky o další novinku – točené nealkoholické pivo Staropramen Nealko…