Archiv pro štítek: Staropramen
Staropramen mění lahve všech svých piv. Bude na nich „vyryté“ logo
Lidi, kteří si kupují lahvové pivo Staropramen, čeká v nejbližších dnech velká změna. Pivovar z pražského Smíchova a dvojka českého pivního trhu totiž investoval 200 miliónů korun…
Přichází Staropramen Cool Grep. Doplní oblíbený Cool Lemon
Staropramen je a chce být nejsilnějším hráčem v tomto růstovém segmentu. Proto k pěti variantám balení Staropramen Cool Lemonu od začátku dubna přibude také nová příchuť Cool Grep…
Na soutěži piv Pivex budou nově soupeřit i minipivovary
Tradiční soutěž Zlatý pohár Pivex přichází letos s novinkou. Poprvé zařazuje novou kategorii Minipivovary. Vyhlášená anketa tak reaguje na posun pivního trhu a rostoucí zájem o piva z malých pivovarů…
Starobrno hledá nového sládka
Vrchní sládek a manažer pivovaru Tomáš Pluháček po šestnácti letech odchází z pivovaru Starobrno. Do doby, než Starobrno objeví nového vrchního sládka, se o technologii výroby postará sládek pivovaru Velké Březno Petr Hauskrecht…
Staropramen vstupuje do roku 2012 s novým logem, sloganem i kampaní
Jeden za všechny, všichni na jedno. Tak zní slogan nové kampaně značky Staropramen, která je připravena pro letošní rok a začíná již počátkem února. Její součástí bude také nové logo…
Staropramen představil nové logo a slogan. I s jazykovou chybou
Pivovar Staropramen dnes na své facebookové stránce představil fanouškům poprvé nové logo. To je doplněno o nový slogan, který zní „Jeden za všechy, všichni na jedno.“ Staropramen zveřejnění loga doplnil komentářem „Staropramen změnil štýlo! Fanoušci, jak se vám líbí nové logo? Sluší nám to?“
Velký test 11° lahvových piv vyhrál Kozel. Zlatopramen propadl
Reportéři pořadu ČT Černé ovce ve spolupráci s Vysokou školou Chemicko-Technologickou v Praze uspořádali velký test lahvových „jedenáctek“. Na prvních místech testu lahvových piv se umístila piva …
Staropramen Cool Lemon není radler. Místo limonády používá džus
Pivní novinka léta 2011 od pivovaru Staropramen je pivo s příchutí citrónu a nižším obsahem alkoholu (2% objemu). Ačkoli jej někteří zákazníci považují za radler, skutečnost je jiná.
Staropramen Cool Lemon nově i v třetinkách, PET lahvích a pártybalení
Pivní hit letošního léta Staropramen Cool Lemon z obchodů nemizí ani v době, kdy se venkovní teplota začíná blížit k nule. Toto slabé pivo s příchutí citrónu a nižším obsahem alkoholu
Letní pivní hit Staropramen Cool Lemon z pultů nezmizí
Staropramen bude vyrábět svůj nový nápoj celý rok. Jeho fanoušci tak nemusí mít obavy, že by nebyl k sehnání. Míchaný nápoj na bázi výčepního piva cílený na mladé spotřebitele a ženy slaví na trhu úspěch…