Řadu ochucených vodek Amundsen rozšířila v průběhu podzimu nová varianta s příchutí brusinky – Amundsen Cranberry. Volba to nebyla náhodná.
Právě brusinky, typicky severská lesní plodina, totiž skvěle souzní s charakterem Amundsen Vodky, která je vyráběna skandinávskou technologií. Základem Amundsen Cranberry je populární šestkrát destilovaná Amundsen Vodka v kombinaci se šťávou severských brusinek, která dodává nápoji velmi zajímavý hořko-sladký nádech.
Po hrušce a melounu nově i brusinka
Pro Amundsen Cranberry zvolil Stock Plzeň stejný koncept, jako u velice úspěšných loňských novinek Pear a Melon. „Razíme trend, v jehož rámci nabízíme ochucené vodky jako produkty s vyšší čirostí, s nižším obsahem cukru a obsahující čistě přírodní ingredience,“ uvedla brand manažerka značky Amundsen Hana Šrachtová. Sázka na toto pojetí se jednoznačně vyplácí, protože varianty Pear a Melon se v průběhu roku zařadily na špičku prodejů mezi ochucenými vodkami Amundsen.
Příchuť na základě spotřebitelských testů
Hledáním nových neotřelých příchutí reaguje Stock Plzeň na posuny v preferencích spotřebitelů, u nichž poněkud opadá nadšení pro tradiční volby jako jablko, višeň či švestka. Sázka na brusinku vychází ze spotřebitelských testů, v nichž si tato varianta vedla nejlépe.
Navíc brusinka skvělé zapadá do celkového skandinávského konceptu Amundsen Vodky. Brusinky tvoří významnou součást jídelníčku „severních“ národů a Skandinávci, Rusové či Kanaďané si bez nich některá jídla snad ani nedokážou představit. Všeobecně známé jsou antibakteriální účinky brusinek, plody mají navíc vysoký podíl vitamínu A, E a C, železa, vápníku, draslíku a antioxidantů.
Amundsen Cranberry je na trhu k dispozici v balení 0,5 litru a 1 litr. Je součástí řady Amundsen, která patří v Česku k nejprodávanějším produktům své kategorii. Vedle Amundsen Cranberry tvoří rodinu ochucených vodek Amundsen také varianty Pear (hruška), Melon (meloun), Strawberry (jahoda), Green Apple (zelené jablko), Energy (energetický nápoj), Cherry (višeň) a Plum (švestka).
Amundsen Vodka na trhu 11 let
Mateřská Amundsen Vodka byla uvedena na trh v roce 2000 a stala se jedním z nejvyhledávanějších produktů ve své kategorii. Například v segmentu gastronomie jde o třetí nejprodávanější značku.
V loňském roce vstoupila Amundsen Vodka na trh se zásadně vylepšenou recepturou postavenou na skandinávské technologii výroby s šestinásobnou destilací. Základem produktu je nejjemnější šestkrát destilovaný obilný líh. Právě šestinásobná destilace lihu doplněná filtrací vody přes přírodní uhlíkové filtry je pilířem čistoty a jemné chuti Amundsen Vodky.
Nová receptura ve spojení s populárním televizním spotem „Etter Destillere“ mají lví podíl na vynikajících prodejních výsledcích a výrazném růstu Amundsen Vodky i jejích ochucených variant v posledních dvanácti měsících. Amundsen Vodka posílila tržní podíl v gastronomii na zhruba 15 % a v nápojovém lístku ji má bezmála třetina českých restaurací, barů a hospod. Ochuceným variantám Amundsen náleží s tržním podílem 8 % druhá příčka v maloobchodě, respektive třetí pozice v české gastronomii s podílem přes 7 %.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:
[…] Čtěte také: Amundsen vodka je nově i brusinková, chutná hořko-sladce […]